Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Takk skal du ha Chicane for å gjøre oss opplyste... et innlegg helt etter min smak... :)

ikke så overraskende egentlig, siden det er saksa rett fra wikipedia :lol: Du er jo stadig svært glad i wikipedia.

Akkurat... og hadde jeg vært klar over at det var sakset fra Wikipedia hadde jeg nok også kommentert dette i mitt svar. Jeg var bare glad for at Chicane fremhevet min litt spesielle språklige vending. Jeg er nok i realiteten langt mindre interessert i Wikipedia enn noen liker å fremstille det som her inne, men som mobbing er det effektivt å hele tiden gjenta påstanden.

Hvis du er opptatt av den dansk-norske felleslitteraturen kan bl.a denne boken anbefales... :)

ywbb5xcwalveoc5p4lga.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg ble veldig liten i 1-serien her på parkeringen når jeg ble stående mellom en X5 og Cayenne...

Jeg føler også at vår E46 Touring begynner å bli veldig liten i trafikken. Selv Volkswagen Up! er jo 8 cm høyere enn vår bil (1489 mm vs. 1409 mm).

Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal mene om dette. På den ene side tenker jeg at vår E46 er sportslig på en kul og litt oldschool måte, men på den annen side er vår E46 ikke akkurat sportslig og det er definitivt litt ugreit å kikke opp på all annen trafikk... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg ble veldig liten i 1-serien her på parkeringen når jeg ble stående mellom en X5 og Cayenne...

Jeg føler også at vår E46 Touring begynner å bli veldig liten i trafikken. Selv Volkswagen Up! er jo 8 cm høyere enn vår bil (1489 mm vs. 1409 mm).

Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal mene om dette. På den ene side tenker jeg at vår E46 er sportslig på en kul og litt oldschool måte, men på den annen side er vår E46 ikke akkurat sportslig og det er definitivt litt ugreit å kikke opp på all annen trafikk... :?

Det der er en av få grunner til at jeg kunne tenkt meg en SUV, er mye mer behagelig å skue over annen trafikk :)

I e23'n og Porscha blir det plagsomt hvor lite man ser, ettersom alt av nyere biler er ganske mye høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg ble veldig liten i 1-serien her på parkeringen når jeg ble stående mellom en X5 og Cayenne...

Jeg føler også at vår E46 Touring begynner å bli veldig liten i trafikken. Selv Volkswagen Up! er jo 8 cm høyere enn vår bil (1489 mm vs. 1409 mm).

Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal mene om dette. På den ene side tenker jeg at vår E46 er sportslig på en kul og litt oldschool måte, men på den annen side er vår E46 ikke akkurat sportslig og det er definitivt litt ugreit å kikke opp på all annen trafikk... :?

Det der er en av få grunner til at jeg kunne tenkt meg en SUV, er mye mer behagelig å skue over annen trafikk :)

I e23'n og Porscha blir det plagsomt hvor lite man ser, ettersom alt av nyere biler er ganske mye høyere.

Dette kan jeg forstå når det gjelder 924´en for den er jo veldig lav med sine 1260 mm. Den er jo nesten 15 cm lavere enn vår E46 Touring... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at vår E46 Touring begynner å bli veldig liten i trafikken. Selv Volkswagen Up! er jo 8 cm høyere enn vår bil (1489 mm vs. 1409 mm).

Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal mene om dette. På den ene side tenker jeg at vår E46 er sportslig på en kul og litt oldschool måte, men på den annen side er vår E46 ikke akkurat sportslig og det er definitivt litt ugreit å kikke opp på all annen trafikk... :?

Det der er en av få grunner til at jeg kunne tenkt meg en SUV, er mye mer behagelig å skue over annen trafikk :)

I e23'n og Porscha blir det plagsomt hvor lite man ser, ettersom alt av nyere biler er ganske mye høyere.

Dette kan jeg forstå når det gjelder 924´en for den er jo veldig lav med sine 1260 mm. Den er jo nesten 15 cm lavere enn vår E46 Touring... :?

e23'n er ikke helt original, og ruver 127cm over bakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e23'n er ikke helt original, og ruver 127cm over bakken :)

Hehehe... marginalt høyere enn 924´en altså, men allikevel temmelig lav i forhold til moderne biler. Det må være seriøst kult å kjøre f.eks en Lotus Esprit idag... 1118 mm høy... eller 14,2 cm lavere enn 924´en igjen... :P

zwudvodwlavfq216h949.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e23'n er ikke helt original, og ruver 127cm over bakken :)

Hehehe... marginalt høyere enn 924´en altså, men allikevel temmelig lav i forhold til moderne biler. Det må være seriøst kult å kjøre f.eks en Lotus Esprit idag... 1118 mm høy... eller 14,2 cm lavere enn 924´en igjen... :P

Faren min hadde tidligere en 308GTS som også er 1118mm høy(lav)! Gokartfølelse med litt ekstra piff fra poffing i eksosen og fire doble webere som sugde inn all lufta de fikk noen cm. bak ryggen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...