Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

også på mobilnettverk på instillinger =)

Nei..?

Der står det følgende menyer:

- Mobildata

aktiver datatilgang over mobilt nettverk

- Dataroaming

koble til datatjenester ved roaming

- Tilgangspunktnavn

- Nettverksmodus

GSM/WCDMA (automodus)

- Nettverksoperatør

velg en nettverksoperatør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også på mobilnettverk på instillinger =)

Nei..?

Der står det følgende menyer:

- Mobildata

aktiver datatilgang over mobilt nettverk

- Dataroaming

koble til datatjenester ved roaming

- Tilgangspunktnavn

- Nettverksmodus

GSM/WCDMA (automodus)

- Nettverksoperatør

velg en nettverksoperatør

skal være mulig å velge 4g om man har 4g telefonen... så da har du mest sannsynlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanlig mobildata så har man som regel 13mbps men 4G så får man opptil 100mbps :) så når man kan laste ned 100 MB i Sekundet så er jo det ganske raskt :) Men Netcom og telenor har begrenset det ganske mye..

Aaah! :) Takk for opplysning. Mobildata står jo på døgnet rundt (er tilkoblet wi-fi hjemme og på jobb), siden jeg har smarttelefon(Hva er vits med smarttelefon uten internett?), så 4g hadde vel vært kult, men jeg synes igrunn nettet er kjapt nok til mitt bruk slik det er idag. Jeg laster sjeldent ned mye annet enn å laste inn nettsider og DET har jeg tid til å vente :)

Men ja, 4g høres mye mer fancy ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant :) Men Iphone har bare Edge og 3G (tenker på 4/s) og Android tlf har HSPA eller no :) Står H+ :) Og det nettet der er ganske raskt :) jeg fikk ut 15mbps av min Samsong Note :) Og det holdt i masse vis :) På internett så knuser Android, Iphone :D

Men SIII skal ikke støtte 4G? tror SIIII skal støtte det :) Evt så støtter SIII 4G i andre land :s feks USA ?

Iphone 5 er jo klar for 4G men det er ikke på telefon liksom :) Norge er så kjeedelig..

Men man kommer langt uten 4G :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanlig mobildata så har man som regel 13mbps men 4G så får man opptil 100mbps :) så når man kan laste ned 100 MB i Sekundet så er jo det ganske raskt :) Men Netcom og telenor har begrenset det ganske mye..

Når de skriver 100mbps mener de vel megaBIT/sekund? Altså 12.5megabyte/s.

Edit: Charles De Gaulle er forøvrig den værste flyplassen i verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spotta en Ferrari FF I saltlaken i Oslo Sentrum (Tjuvholmen) Stakkars lille -rari....

Var det denne igjen?

viewtopic.php?p=2679756#p2679756

Den jeg så var rød, men var ikke nærme nok til å gjenkjenne skiltet OM det var den, men kunne vært =) Har sett 2 forskjellige FF'er hittil. Små ferrarier har tydeligvis appelert til noen ''kunder'' istedenfor Porscher.

'

Små ferrarier?! Den FF er vel større enn de fleste andre ferrariene i størrelse...

Porsche-Panamera-Ferrari-FF-400x90.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Charles De Gaulle er forøvrig den værste flyplassen i verden..

Synes det var enn litt artig flyplass jeg, jækla svær. Men å kjøre bil ut i fra flyplassen var ganske forvirrende ja... :wink:

Kjedelig dag på jobb.. Ingenting skjer. Noen som trenger kranbil i Oslo/akershus område? :P

Har et par på Stortinget du kunne fått løfta ut derifra om du får tid :)

Hahaha.. :lol: Helt enig :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spotta en Ferrari FF I saltlaken i Oslo Sentrum (Tjuvholmen) Stakkars lille -rari....

Var det denne igjen?

viewtopic.php?p=2679756#p2679756

Den jeg så var rød, men var ikke nærme nok til å gjenkjenne skiltet OM det var den, men kunne vært =) Har sett 2 forskjellige FF'er hittil. Små ferrarier har tydeligvis appelert til noen ''kunder'' istedenfor Porscher.

Nå kan man vel ikke si at en Ferrari FF er liten. Er da større enn en Bmw F10 mener jeg. 4.9 meter lang og 1.95 m bred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hermanoo90"]
spotta en Ferrari FF I saltlaken i Oslo Sentrum (Tjuvholmen) Stakkars lille -rari....

Var det denne igjen?

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 756#p26797

Den jeg så var rød, men var ikke nærme nok til å gjenkjenne skiltet OM det var den, men kunne vært =) Har sett 2 forskjellige FF'er hittil. Små ferrarier har tydeligvis appelert til noen ''kunder'' istedenfor Porscher.

Nå kan man vel ikke si at en Ferrari FF er liten. Er da større enn en Bmw F10 mener jeg. 4.9 meter lang og 1.95 m bred.

Han virker liten fra avstand :P! Så kun rumpa på den , men ser nå at det er litt str på'an likevell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...