M|Fjeld Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Det var tomt når jeg tok turen innom 15:30 Så deg suse forbi meg ved vallehovin rundt 16tiden tror jeg... En mørkblå E36 sedan som lagde masse bråk? Var nok meg da
knut_olestad Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 CSL http://www.detailersclub.no/forum/topic ... ntry189311
Jørgen Lie Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Den ble kjørt av anders87, stemmer ikke det? Det stemmer nok
Jordfræsar Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 14 timer med vask og voks... trodde mine 4 var bra nok Tørr ikke poste no bilder nå nei
316 Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Har masse bilder av bayern til Anders jeg, men de kommer ikke i dag. Skal redigere litt bilder utover uka mens jeg er på jobb, så kommer det bilder fra meg senere. Stjal forresten det roadbilde av meg til profilbilde på facern jeg Haug!
Fredrik Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Det var mitt første treff, var en god del biler der (selv om jeg trodde det skulle bli fler, men ikke så lett å fylle hele området) Positivt inntrykk så langt. Neste år skal jeg kjøre BMW dit selv så da blir det vel enda bedre Så wicky124 gå breialt rundt der (han vant pris for "mest mafia") hehe, også fikk jeg møtt Erik89 (som jeg møtt en gang før), sett 316 (som skulle til å dra med 2002en sin) og anders87 (som også kjørte ut), hilste på Mexos (veldig hyggelig kar), -Erik- og så også SofaKingFresh Husker ikke om det var noen flere? Var gøy å se om jeg skjønte hvem de forskjellige var. wicky124 var grei å spotte Erik89 fortalte om -Erik- og SofaKingFresh. Men Mexos klarte jeg selv å finne ut av, eneste trøndern der jeg sto hvertfall Var gøy å se bilene til forummedlemmene. Så Mexos sin fine E46 320 cab, wicky124 sin 7-serie (E65?) så bra ut med skikkelige felger, 316 sin 2002 som så nydelig ut pga. flott farge, SofaKingFresh sin freshe E92 (sett fra avstand) og -Erik- sin ombygde E36 M3. Av de jeg ikke kjenner gjennom eller har hilst på, men har lest om på forumet: FTE sin brune E30 med kul stuk og så strøken som det kan få blitt. Stramvaier sin "evil look" M3 E30 i sort hele veien var også der. En nydelig og særdeles gjennomført ombygde E46 M3 sedan (eieren heter visst Jeppe, tror det finnes tråd her på bimmers) så jeg også, med MYE påkostede deler. Jeg ankom kl. 14 pga. litt av hvert, så det varte bare en halvtime for meg (før alle begynte å kjøre). Men neste år kommer jeg sterkere tilbake Kjempefin rapport fra treffet.... ... Det er helt klart både interessant og morsomt å møte personene bak profilene her inne. Jeg har hatt gleden av å møte ganske mange, men spesielt møtet med Knut Olestad i Åndalsnes husker jeg ganske godt. Moderator [space] og undertegnede hadde kjørt over fjellet, ned Geiranger, over fjellet, over fjorder, over fjellet igjen, ned Trollstigen og begynte etterhvert å bli både sultne og slitne. Da var det fint å møte en hyggelig BMW entusiast i Åndalsnes som satte pris på å se et par bimmersfyrer i en fin Z4...
knut_olestad Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Ja det var meget kjekt å treffe gutta på tur vet du
noekult Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Det tror jeg på Fredrik (og Knut). Gøy med bilentusiaster, men gøyest med de som brenner for de samme bilene Man får seg venner og har det kult sosialt; mer kan man vel ikke be om - hvertfall ikke jeg Blir nok gøy når jeg får meg Fiat 500-en, for den har også en tilhengerskare. Å møte en annen Fiat 500 på veien mens man kjører egen = instant win! Edit: Den ble kjørt av anders87, stemmer ikke det? Det stemmer nok Takk. Har barbert huet mitt (hadde langt før), kanskje det var derfor han ikke gjenkjente meg. Men bilen hans var grisefeit og hakket råere enn E46en!
Jordfræsar Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Kanskje ikke mange håkkifæns her, men vi slo Sverige i kveld Uansett sport er det deilig å slå svenskene!
320 cd Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Kanskje ikke mange håkkifæns her, men vi slo Sverige i kveld Uansett sport er det deilig å slå svenskene! Å joda, jeg benka meg ned og fikk sett et Norsk lag som glemte å ha respekt....Grisekult. Faktisk nesten like bra som treffet idag, takk til alle som var der.
S.Hafsmo Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Bare som en heads-up. Død fisk som har ligget i sjøvannsinntakfilteret i x-antall måneder, lukter hverken blomster, nydusjet kvinne, eller sjokoladekake.
Jørgen Lie Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Usj, den lukta er ikke spesielt tiltrekkende nei, og fremkaller nok brekninger !!!
[space] Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Jeg ble overrasket når den E30'n vant over Jeppes E46. Ikke fordi den E30'n ikke er strøken, men etter å ha lest den tråden til Jeppe, tror jeg det er den mest gjennomførte og strøkne E46 sedanen noen sinne, uavhengig av land. En annen bil som fortjener oppmerksomhet er en E30 touring som var der. Grå (mot grønn) med matchende felger og bra stuk. Skikkelig kul bil! Den gule Automotebilen brukte forøvrig 2-3 minutter på å komme seg inn på stadion. Måtte lirkes over en kant ved porten. Da har du for lav bil... Ser for meg den i godt driv på veiene vi kan skilte med her på østlandet nå Mange tøffe biler der i år, som jeg ikke har sett tidligere. Det er bra! Noekult: Rundt tiden du kom styret jeg med stemmetelling og alt det der. Sikkert derfor jeg ikke så deg. Passet på å se etter skinnede folk tidligere på dagen Litt artig at den e36en med hull i panseret til turboen, helbur, og sveiset sperre ble rattet av ei jente
oddis Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 En norsk Volvo 240 -rally sjåfør som ikke har helt stødig kartleser :lol: Tar av ganske bra etterhvert... ler hardt "har vi vøri over dessa sprætta ell?" "hopp sker det væra inni her å" "hopp er det inni hær au" "je datt ut je" "nei fi faaen er detta færnå tull" "varsssltrekant åå!" "nå skjønner jeg da faenmæ intnå"
Anbefalte innlegg