Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det ble diskutert kulheten på klokken... Altså innenfor rammene for regelverket i tulletråden. Dog kan det se ut som det ble "chattet" da deltagerne dessverre ikke er helt stø på skrivemåten.. Slang ble brukt, noe som er godtatt i det norske regelverket, med unntak av under norsk eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er inne på noe, men nå ønsker vi å kjøre en strengere linje her inne. Så da ser jeg ikke problemet med å akseptere det? Tulletråden har flest innlegg pr dag og mye av dette er helt unødvendige innlegg.

At vi ikke får med oss alt som skrives er beklagelig men vi klarer rett og slett ikke å få med oss alt som skrives her til enhver tid. Vi gjør vårt beste, men noen innlegg vil nok falle igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner virkelig ikke hvorfor tulletråden ikke kan være et "fristed". At man skal oppføre seg, og bruke normal folkeskikk er selgølgelig et must, og noe som burde få konsekvenser om dette overteappes. Men hva vitsen er i å legge seg oppi innholdet skjønner jeg ikke helt. Er en drøss med regulars som henger, og poster i denne tråden, og for meg ser det ut som de aller fleste trives rimelig godt med hvordan denne tråden er. Sett vekk fra personuthenging og den delen - som jeg syns er helt greit at dere tar tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste som blir skrevet i denne tråden er harmløst, og det som ikke er det regner jeg med at blir rapportert. Ser ikke problemet med "chatting" da, siden det i stor grad foregår i én tråd. Det finnes langt mer unødvendige tråder i denne delen av forumet som får leve i beste velgående...

Sendt med brevdue og røyksignaler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...