Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=160973429314&index=13&nav=SEARCH&nid=31882515976

Har så lyst på denne at det er litt dumt. Nydelig klokke.

Skrevet

Og jeg minner om at dene tråden ikke er en chattekanal, men en diskusjonstråd hvor man kan diskutere ting som ikke har med bil og motor å gjøre.

Skrevet

Hvilke synspunkter har folket her inne på hvordan stuk jeg skal gå for på E46'en min?

Low'n slow eller racestuk/tyskerstuk? :mrgreen:

Skrevet

Det ble diskutert kulheten på klokken... Altså innenfor rammene for regelverket i tulletråden. Dog kan det se ut som det ble "chattet" da deltagerne dessverre ikke er helt stø på skrivemåten.. Slang ble brukt, noe som er godtatt i det norske regelverket, med unntak av under norsk eksamen.

Skrevet

noen her som ha erfaringer rundt svangerskapsforgiftning?

nei, vet at dere ikke har vært gravide, men dere har kanskje ei kone, eks-kone, søster, tante e.l som har hatt?

Skrevet

Til deg Kjenner'n. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor dere moderatorer skal henge dere opp i tulletrådens innhold. Det finnes tusenvis av andre innlegg som aldri blir moderert på dette forumet.

Skrevet

Du er inne på noe, men nå ønsker vi å kjøre en strengere linje her inne. Så da ser jeg ikke problemet med å akseptere det? Tulletråden har flest innlegg pr dag og mye av dette er helt unødvendige innlegg.

At vi ikke får med oss alt som skrives er beklagelig men vi klarer rett og slett ikke å få med oss alt som skrives her til enhver tid. Vi gjør vårt beste, men noen innlegg vil nok falle igjennom.

Skrevet

Møtte verdens modigste mann; Kom til meg på skolen og spurte om jeg kunne frese bort 1,4mm i navet på hans orginale bbs Rs...

Challenge accepted....

Skrevet

Skjønner virkelig ikke hvorfor tulletråden ikke kan være et "fristed". At man skal oppføre seg, og bruke normal folkeskikk er selgølgelig et must, og noe som burde få konsekvenser om dette overteappes. Men hva vitsen er i å legge seg oppi innholdet skjønner jeg ikke helt. Er en drøss med regulars som henger, og poster i denne tråden, og for meg ser det ut som de aller fleste trives rimelig godt med hvordan denne tråden er. Sett vekk fra personuthenging og den delen - som jeg syns er helt greit at dere tar tak i.

Skrevet

Det meste som blir skrevet i denne tråden er harmløst, og det som ikke er det regner jeg med at blir rapportert. Ser ikke problemet med "chatting" da, siden det i stor grad foregår i én tråd. Det finnes langt mer unødvendige tråder i denne delen av forumet som får leve i beste velgående...

Sendt med brevdue og røyksignaler

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...