Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det bør være mulig for trådforfatteren, som er modrator mAZE, å ganske enkelt endre navnet på denne tråden til noe som er mer selvforklarende i forhold til hvordan forumets ledelse ønsker at tråden skal være? Vi trenger utvilsomt en tråd til alternative temaer, men vi trenger ikke en regulær chattetråd der folk tilbringer hele arbeidsdager med å snakke om det som til enhver tid faller dem inn. Hvorfor skal bimmers egentlig tilby plass og båndbredde til slikt tullball?... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal bimmers egentlig tilby plass og båndbredde til slikt tullball?... :roll:

Pga miljøet, ønsker og trivselen til de som bruker forumet?

Altså jeg skjønner jo at det ikke burde være nødvendig å si at man ikke skal oppdatere tulletråden med at man nå støvsuger hjemme slik som mange gjør på Facebook..

Men chatting i form av morsomme videoer, bilder, gode låter og Anbefalinger av forskjellige ting man opplever osv synes jeg er helt greit og sosialt! At man har en åpen diskusjon (som da alle har lov å ta del i) er for min del helt greit...

Jeg gidder ikke lese alt som står i tulletråden hvis jeg ikke har vært tilstede noen dager. Jeg begynner bare fra der jeg "Kom tilbake".. Plager ikke meg at jeg ikke får lest alle innlegg, det er tross alt en "tulletråd"

Jeg synes forøvrig at antall innlegg pr bruker ikke burde øke når man skriver i denne tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør være mulig for trådforfatteren, som er modrator mAZE, å ganske enkelt endre navnet på denne tråden til noe som er mer selvforklarende i forhold til hvordan forumets ledelse ønsker at tråden skal være? Vi trenger utvilsomt en tråd til alternative temaer, men vi trenger ikke en regulær chattetråd der folk tilbringer hele arbeidsdager med å snakke om det som til enhver tid faller dem inn. Hvorfor skal bimmers egentlig tilby plass og båndbredde til slikt tullball?... :roll:

Dette er ikke vondt ment, men hvorfor skal bimmers tilby plass og båndbredde til en "bimmersblogg" der mye av innholdet ikke handler om bmw?

Jeg er mer kritisk til f.eks "hva har slanket lommeboka di i dag?" og diverse andre lignende tråder.. Det er i bestefall tulletråd-materiale i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør være mulig for trådforfatteren, som er modrator mAZE, å ganske enkelt endre navnet på denne tråden til noe som er mer selvforklarende i forhold til hvordan forumets ledelse ønsker at tråden skal være? Vi trenger utvilsomt en tråd til alternative temaer, men vi trenger ikke en regulær chattetråd der folk tilbringer hele arbeidsdager med å snakke om det som til enhver tid faller dem inn. Hvorfor skal bimmers egentlig tilby plass og båndbredde til slikt tullball?... :roll:

Dette er ikke vondt ment, men hvorfor skal bimmers tilby plass og båndbredde til en "bimmersblogg" der mye av innholdet ikke handler om bmw?

Jeg er mer kritisk til f.eks "hva har slanket lommeboka di i dag?" og diverse andre lignende tråder.. Det er i bestefall tulletråd-materiale i mine øyne.

ENIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke vondt ment, men hvorfor skal bimmers tilby plass og båndbredde til en "bimmersblogg" der mye av innholdet ikke handler om bmw?

Jeg ventet vel egentlig dette svaret, men ikke fra deg. Vel... moderatorene bestemmer hvordan forumet skal være og det respekterer jeg uansett min tråd eller ikke. Jeg synes iallefall at min tråd er vesentlig mer meningsfylt her inne enn utallige innlegg om man har spist kebab idag eller ikke... eller hvorvidt jobben er kjedelig eller ei. Tulletråden har som sagt sin berettigelse, men det er ikke nødvendig å poste bare tullball i tråden. Det er jo faktisk i tulletråden at f.eks innlegg om Porsche og mobbing på internett skulle ha vært postet, men selv ikke dette var i orden for enkelte her inne. Kebab og klaging over kjedelige arbeidsdager er åpenbart viktigere... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke vondt ment, men hvorfor skal bimmers tilby plass og båndbredde til en "bimmersblogg" der mye av innholdet ikke handler om bmw?

Jeg ventet vel egentlig dette svaret, men ikke fra deg. Vel... moderatorene bestemmer hvordan forumet skal være og det respekterer jeg uansett min tråd eller ikke. Jeg synes iallefall at min tråd er vesentlig mer meningsfylt her inne enn utallige innlegg om man har spist kebab idag eller ikke... eller hvorvidt jobben er kjedelig eller ei. Tulletråden har som sagt sin berettigelse, men det er ikke nødvendig å poste bare tullball i tråden. Det er jo faktisk i tulletråden at f.eks innlegg om Porsche og mobbing på internett skulle ha vært postet, men selv ikke dette var i orden for enkelte her inne. Kebab og klaging over kjedelige arbeidsdager er åpenbart viktigere... #-o

Nå tror jeg du tolket mitt innlegg litt feil. Påstår ikke at det er noe feil med din tråd, jeg er innom den regelmessig selv. Poenget var vel bare at med så mange brukere så er det selvsagt forskjellige ting som vil interessere folk, der tulletråden ser ut til å interessere ganske mange. I likhet med din tråd så blir det her diskutert løst og fast, bare ikke med en rød tråd som i din. For de som vil diskutere alt mellom himmel og jord, så er det flott å ha en slik tråd som dette (selvsagt i en form der folkeskikk og gjensidig respekt råder). Det er klart at man kan begrense seg litt, men jeg ser heller at tull blir postet her i tulletråden enn at det blir opprettet egne tullete tråder (f.eks den slanket lommeboka tråden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...