Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en E30, preface M-tech1 i Norge, som ble levert ORGINAL fra fabrikk som M-tech1???

Send meg gjerne pm med skilt.nr. Driver og sjekker utstyrslister på eldre biler.. Fikk spørsmål fra en kompis som lurer på å kjøpe en E30, som eier sier er org M-tech1 bil, men når jeg trykker inn 7 siste nr i chassi nr så kommer det ikke opp noen indikasjoner på at det er en M-tech1 bil... Som det f.eks gjør om man søker på nyere biler med M-sport

Fant en gammel annonse her på bimmers der en som solgte en e30 han hevder er original Mtech1:

http://velocity.eternia.no/forum/viewto ... 472af8b78c

Men når jeg søker opp utstyrslisten kommer det ikke frem at det er mtech1 der heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den siste der er nok ikke orginal M-Tech1 nei ;) Hadde faktisk glemt den siden der.. Var jo så overivrig han islendingen der om han fikk lov til å vise frem bilen min, og om jeg kunne skrive tekst, som er svar på spørsmål han sendte med i mailen :lol:

EDIT: Når jeg søker opp f.eks M-tech2 E30`er som er orginale, så kommer det opp i utstyrslisten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også mistet lys bak, tanklokket ville ikke låse seg, å e mangla skiltlys.. fant ut at kabelen som gikk i bagasje luka var revet av pågrunn av slitasje :P sjekk den!

så kjapt over får måneds tid siden uten slakte hele elnettet baki, så ingenting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Har fått liberoesker fra koed et par ganger i det siste. Har fått mange tyske fra pommes frittes-produsenter før, men nå er det bleier som er "in".

Skal til å bestille skumkanon til høytrykkspyleren. Jammen dyrt.

Redd for å ripe med håndvask etter dcn poleringen. Hehe

Går for Chem guys citrus Wash & Gloss (såpen)

Sammen med prick bort og Rim7, tror jeg det blir gode greier. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...