Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ja er nåkk bare støy, altså det hadde jo vært fint om turboen ladda mere om en tok opp tlf å ringte, det hadde vært rått :-k hehe

Syns jeg merka den gikk noe bedre med telefonen kobla til ja :D

Skrevet
Noen som vet om en E30, preface M-tech1 i Norge, som ble levert ORGINAL fra fabrikk som M-tech1???

Send meg gjerne pm med skilt.nr. Driver og sjekker utstyrslister på eldre biler.. Fikk spørsmål fra en kompis som lurer på å kjøpe en E30, som eier sier er org M-tech1 bil, men når jeg trykker inn 7 siste nr i chassi nr så kommer det ikke opp noen indikasjoner på at det er en M-tech1 bil... Som det f.eks gjør om man søker på nyere biler med M-sport

Fant en gammel annonse her på bimmers der en som solgte en e30 han hevder er original Mtech1:

http://velocity.eternia.no/forum/viewto ... 472af8b78c

Men når jeg søker opp utstyrslisten kommer det ikke frem at det er mtech1 der heller...

Skrevet

Og så søkte jeg litt til og da dukket denne opp... Du får prøve å få tak i eieren og høre om det er en original Mtech1 :P

HER

Skrevet

Hehe, den siste der er nok ikke orginal M-Tech1 nei ;) Hadde faktisk glemt den siden der.. Var jo så overivrig han islendingen der om han fikk lov til å vise frem bilen min, og om jeg kunne skrive tekst, som er svar på spørsmål han sendte med i mailen :lol:

EDIT: Når jeg søker opp f.eks M-tech2 E30`er som er orginale, så kommer det opp i utstyrslisten..

Skrevet

jeg også mistet lys bak, tanklokket ville ikke låse seg, å e mangla skiltlys.. fant ut at kabelen som gikk i bagasje luka var revet av pågrunn av slitasje :P sjekk den!

så kjapt over får måneds tid siden uten slakte hele elnettet baki, så ingenting :P

Skrevet

Hyggelig med Valentines day. Ho hjemme fikk en pakke levert på døra i går:

rmdll6czv2p4kzlrwkj9.jpg

Ble lettere forvirra når det stod libero på pappesken mens teipen sa Koed.. :lol:

Pakka var jo selvsagt til meg. :D

Skrevet

Haha. Har fått liberoesker fra koed et par ganger i det siste. Har fått mange tyske fra pommes frittes-produsenter før, men nå er det bleier som er "in".

Skal til å bestille skumkanon til høytrykkspyleren. Jammen dyrt.

Redd for å ripe med håndvask etter dcn poleringen. Hehe

Går for Chem guys citrus Wash & Gloss (såpen)

Sammen med prick bort og Rim7, tror jeg det blir gode greier. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...