Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel mer korrekt det enn å si "hei min hvite venn"...for da kaller han meg for "mørke venn"... og det eskalerer til svart og hvit diskusjon..som kan eskalere til rasehat og mobbing. Og her på forumet er alle venner frender og diskusjonspartnere...det er ikke rom for rasehat og mobbing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky og jeg er kebabvenner ;)

Blir som melk og kaffe? Eller var det rasistisk? Hmm.. :P

Var nettopp en heftig biljakt på viasat 4, som endte i at den ledende (e34 m5) krasjet utfor en bro og eksploderte, men var ganske heftige scener, med god bruk av god gammel BMW;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten nå... Først i dag har jeg vært på arbeid 10-16, og etterpå har jeg "mekka" bil 17-24. Har montert alu. pedaler, limt bakrutespoiler, limt frontspoiler, prøved å rense litt på passasjersetet etter en "lekkasje" fra ett operasjonsår hvor blod og annen veske hadde kommet på setetrekket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ikke synlig, mest skjolder. "pasienten" var både plastret og bandasjert, i tillegg satt vedkommende på ett håndkle med en avis under. Skjolder er mere synlig på lyst interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så de 2 siste minuttene av mannegruppa ottar, og det var en halvnaken dame i bildet så det får tommel opp av meg :lol:

Jeg synes Geir Schau er en morsom type, og våkner så godt som hver morgen til morgenklubben sine ablegøyer. I desember når jeg ofte var oppe lenge før sola, noe jeg hater da jeg er et dedikert b-menneske, var det alltid et lyspunkt på dagen når mr. Schau fortalte sine vakre julefortellinger.

Så derimot litt for mye av nrk sitt nye program, underholdningsavdelingen. Makan til amatørmessig og lite morsomt program har jeg aldri sett maken til. Jeg trodde torsdagkveld fra nydalen var det ultimate lavpunkt hva sketsj-baserte komedie programmer angår, men der tok jeg skammelig feil. Jeg blir flau over norsk kommedie. Heller youtube og gamle monty python sketsjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...