Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

u talkin to me?!

Ingen link, ligger ikke på nettet den bilen! tror kanskje vi drar i helgen.. Er en 08 S211 220cdi T Avantgarde <3

Deg ja ;) skal muligens opp om en uke igjen jeg ;)

what!? Om en uke har kona termin...da må stv værra klar te bruk vettø... :P

Ja, hardt å ha dame langt unna vettu :P termin du liksom, err'e så faaa'li a? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at stian trente..

Et godt treningsprogram er alfa og omega. Når det kommer til kneproblematikk, ville jeg holdt fokus på en god teknikk (og det kan man glemme i smithapparat) hvor man presser knærne utover. Bare være litt forsiktig med hvor dypt og fort man går ned, så er ikke det noe problem..

Kroppen bruker noen år på å vende seg til styrketrening, og setter igang en katabolsk prosess (nedbryting av muskelfibrer for å omdanne disse til energi) straks den trenger mer energi. I praksis uhensiktsmessig med treningsøkter over 45min-1time før man kan anse seg selv som erfaren. Man vil selvsagt ha et utbytte av 2timers økter, men gevinsten av den ekstra timen er svært liten. Det er pga slike ting det feks ikke er lurt å ha kardio (30min++) rett før eller rett etter styrkeøkter.

Det du sier er helt korrekt, men litt vanskelig å bli ferdig med alt iløpet av 1 time.. ;)

Vi har et veldig bra program, og han vi trener med har trent i altfor mange år. Full roen på alle øvelsene, og pisker oss hardt.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kneproblemene mine kommer av all mishandling på fotballbanen i 16 år..

Tren deg forsiktig oppover.. :) Ikke vits i å risikere å ødelegge de mer iallefall.. :D

True ;) sleit med fotball bein selv jeg etter 15 år på matta, trena kner og fikk veldig vondt, så jeg startet fra bånn av med ekstremt lette vekter. og i dag kan jeg løfte tungt uten att jeg merker noe i knærene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... selv en øl eller et glass vin om dagen øker sjansen for kreft med 35%. En større amerikansk undersøkelse viser at 3,5% av nesten 600000 dødsfall årlig kan relateres direkte til alkohol. Blandt disse er kreft i munn og hals den største dødsårsaken for menn, mens brystkreft er den største dødsårsaken blandt kvinner... :?

http://vitals.nbcnews.com/_news/2013/02 ... finds?lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... hvis du plutselig fikk vite at det er 35% større sjanse for å omkomme i en ulykke i f.eks en E46 enn i en F30 tror jeg dette ville sette noen tanker igang. Jeg er ikke den som spytter i glasset, men noe tyder på at alkohol er mye farligere enn vi har vært klar over. Hvis undersøkelsen er korrekt er det nesten like farlig å drikke alkohol jevnlig som å røyke sigaretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...