Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Angående bytte av pære i hovedlys på E91 - Finnes det en måte som er lettere enn å jekke opp bilen, skru av hjulet, skru av innerskjermen osv? Går det ikke an å ta ut lykta?

Nei :lol:

Noe så latterlig! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke noe problem å bytte pære fra under panseret. mye lettere det enn det ubrukelige dekselet inni hjulbuen. kan forsåvidt bare svinge til siden om man vil til der da.

Nei, kan ikke det. For det dekselet du ser går bare til blinklysene om jeg ikke husker feil. Må ta av innerskjermen for å komme til det andre dekselet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bytte hovedlyspære på E9x er helt å trynet, måtte av med hjulet, opp i bukk og av med innerskjermen. Vet det er en luke inni hjulbuen for tilgang til pæra, men på min så var det håpløst å få bytta igjennom den luka... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bytte hovedlyspære på E9x er helt å trynet, måtte av med hjulet, opp i bukk og av med innerskjermen. Vet det er en luke inni hjulbuen for tilgang til pæra, men på min så var det håpløst å få bytta igjennom den luka... :roll:

Det er helt rævva spør du meg! :P En kollega som kjøpte en E61 med masse gåene pærer måtte på verksted etter han hadde bytta de for å resette en hau med dritt... Husker ikke detaljer, men herregud så tragisk det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her med E30 som har trukket ledninger fra motorrommet til coupeen?

Skjønner ikke heelt hvor jeg skal prøve å få gnudd de inn.. Evt bare borre ett eget hull?

Sent from my vacuumer using Tapatalk

Bak sikringsboksen er en gummipropp med noen ledninger som går gjennom. Stikk hull på denne med en skrutrekker og dytt ledninga gjennom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt rævva spør du meg! :P En kollega som kjøpte en E61 med masse gåene pærer måtte på verksted etter han hadde bytta de for å resette en hau med dritt... Husker ikke detaljer, men herregud så tragisk det er.

Ja jeg var selv rimelig rød i toppen når jeg sto der, håpløst :evil: Samme styret når man bytter tåkelyspære, bilen må opp i bukk og man må skru av plata under støtfangern foran for å komme greit til...

Er så greit på E34en, av med ett deksel og bytte pæra. Gjort på 2 minutter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå helt fint klart å få ut nærlyspære jeg :P har ikke veldig små hender heller.

Er visst stor forskell på preface og facelift på alt mulig angående dette... :P!

godt mulig, min er preface med halogenlykter.

aner ikke hvordan xenon eller lci er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal visst være litt lettere uten Xenon ja...men likevel.. #-o En kollega har en nyere Peugeot og der må de nesten demontere halve fronten for å bytte pære, men så er ikke franskmennene særlig kjent for å gjøre det lett for de som liker å skru selv da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...