wicky124 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 hahaha i starten av "forbudet" pleide vi å kjøre forbi ambassaden og tute og gi fingern...hahaha
316 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Wehey. Har fått beskjed fra banken om at de kan bekrefte bud fra meg på inntil 1.2! Sender min far og bror på visning i morgen mens jeg er på jobb, så det blir spennende. Gleder meg litt!
noekult Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 hahaha i starten av "forbudet" pleide vi å kjøre forbi ambassaden og tute og gi fingern...hahaha Det er nok veldig lurt nå for tiden Wehey. Har fått beskjed fra banken om at de kan bekrefte bud fra meg på inntil 1.2! Sender min far og bror på visning i morgen mens jeg er på jobb, så det blir spennende. Gleder meg litt! Grats. Blir nok en stor opplevelse om du får det gjennom Virka som at du hadde "kjøpt" leiligheten før du hadde bestemt deg ordentlig... farlig felle - men så langt jeg kunne se så er det neppe et bomkjøp uansett:) Får 1.2 mill her i området får du sikkert 25 kvm. med et vindu og en dør, i en gudsforlatt bygning som stinker urin...
oddis Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Wehey. Har fått beskjed fra banken om at de kan bekrefte bud fra meg på inntil 1.2! Sender min far og bror på visning i morgen mens jeg er på jobb, så det blir spennende. Gleder meg litt! Det er ikke verst sum hvis man er singel og i begynnelsen av 20 årene! Pssst: Ikke kjøp bolig nær Hera 'reaktoren'. En kompis kjøpte seg nyss bolig oppi der. Forstår ikke at noen vil seg selv så vondt.
ehrnst Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 1.2, ja skulle ønske jeg hadde det i lån:) tror ikke man får en 1-roms i oslo (utenfor sentrum) for det en gang
noekult Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 1.2, jaskulle ønske jeg hadde det i lån:) tror ikke man får en 1-roms i oslo (utenfor sentrum) for det en gang En kompis dro sjakktrekket i slutten av 2008, da finanskrisefrykten begynte å bre seg. Mange dumpa leilighetene (selv om det ikke var så mye i media) etter å ha sett hvordan det gikk med eiendomsmarkedet i USA. Så han fikk kjøpt 2 roms leilighet til 1,1 på Sinsen i passe stand (trengte litt oppussing). Gjorde kjøkkenet og badet mindre og brukte litt av arealet fra stua og vips, nå er den, par år etter, 3 roms og verdt det dobbelte (rundt 1,8-1,9). Son of a bitch
S.Arnesen Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Tror det kan være lurt å velge etter hva du liker best av automat og manuell egentlig i dette tilfellet, så lenge det ikke er annet ved bilene som kan ha avgjørende betydning.Forresten så tror jeg min mor sin 523i slurper en del mer bensin også, men det har vel litt med gassfoten hennes å gjøre og! Valget har falt på 523ia'n. Den hadde svart skinninteriør, glasstakluke og litt annet småtteri, mens 520i'n hadde vanlig stoff interiør. pendler på e6 vær dag, så ser for meg at automat kan være kurant.
grimfer Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Guttungen på 3,5 år på badet i går (med så grov stemme han kan, armene opp i Arnold-positur, naken foran speilet, sint uttrykk i fjeset): "Jeg heter pappa! Jeg har stor tisselur". Guttens mor og far prøvde å holde igjen latteren, men det var nytteløst.
Cryfry Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Guttungen på 3,5 år på badet i går (med så grov stemme han kan, armene opp i Arnold-positur, naken foran speilet, sint uttrykk i fjeset): "Jeg heter pappa! Jeg har stor tisselur".Guttens mor og far prøvde å holde igjen latteren, men det var nytteløst. Hahahahaha
-Erik- Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Jai er n00b 4sho, dno how Neida, sender den straks Har enda ikke fått noe
Yngvejos Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Får 1.2 mill her i området får du sikkert 25 kvm. med et vindu og en dør, i en gudsforlatt bygning som stinker urin... Her på bygda koser jeg meg med 160 kvadrat og 3 mål tomt for 1.2 mill
Erik89 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 -Erik-: Det er fordi jeg la meg istedet Sendte den nå Åssen gikk eksamen idag?
-Erik- Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Hehe, ja fint om du sender Tror eksamen gikk helt greit
316 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Wehey. Har fått beskjed fra banken om at de kan bekrefte bud fra meg på inntil 1.2! Sender min far og bror på visning i morgen mens jeg er på jobb, så det blir spennende. Gleder meg litt! Det er ikke verst sum hvis man er singel og i begynnelsen av 20 årene! Pssst: Ikke kjøp bolig nær Hera 'reaktoren'. En kompis kjøpte seg nyss bolig oppi der. Forstår ikke at noen vil seg selv så vondt. Neida, det er ikke så gærnt. Dama kommer til å bo sammen med meg og vil betale meg en del i husleie. Ikke så mye til å begynne med ettersom hu er lærling, men mer etter hvert! Da slipper jeg hvertfall å bekymre meg for innbrudd så lenge hu er der ! Det er også lettvint at jeg slipper å tenke på vedlikehold som maling, gressklipping, stelling av hage etc ettersom jeg har den jobben jeg har og farter rundt en del. Kommer ikke til å kjøpe noe i nærheten av Hera nei. Helt fantastisk kvalm den lukta fra Hera!!!
Anbefalte innlegg