Haukefer Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Kommer ann på hva slags volvo man kjører det da. jaja, klart det. Men nå kjører jeg en 855 2.5 da
Kjexx Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Spenstig at døve som kan få hørselen tilbake ofte velger å la være..
rublings Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Får muligens en god deal på disse hjulene med Falken dekk. Hva tycks?
mossing91 Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Hvilke felger er det? Du får Zito 935 (CSL look) med falken til ca 14.000 fra bmautosport. Veldig fornøyd med de hvertfall.
liffi Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Korsen i H en avslutter Abenoment med netflix? Ser ikke på det allikavel, kan bruke 79 kroner på andre ting.. Har hatt abo der i en ganske lang tid nå, men enda ikke blitt trekt Freetv på jobb!!
hylle Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Spenstig at døve som kan få hørselen tilbake ofte velger å la være.. ???
rublings Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Hvilke felger er det? Du får Zito 935 (CSL look) med falken til ca 14.000 fra bmautosport. Veldig fornøyd med de hvertfall. Er BMautosport sitt eget merke. Heter LRN Vector. Får fin pris mot at han får bruke bilen min som reklamebilde når jeg får på coilovers. Får de ca 4000,- billigere enn Zito felgene Ca 10.000,- med nye Falken 453 i 235/35-19 og 265/30-19. Ikke dårlig deal det.
Nytern Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Spenstig at døve som kan få hørselen tilbake ofte velger å la være.. ??? Dette er fakta, ikke lenge siden jeg så en dokumentar om ett eldre ektepar som deltok i ett forskningsprosjekt der dem fikk hørselen tilbake De HATA det! Det kan jeg forsåvidt skjønne og, når du har levd i "stillhet" hele livet vil det nok oppleves rimelig traumatiserende å plutselig få styrings på hørselen.
Underground1983 Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 spør her i staden for å lage ny tråd!125 i 80 sone? nokon så har formeining om kva straffe blir? Onkel blå tok lappen Usjda, det er ikke gøy... Vært fotgjenger siden august selv.. De bruker tabeller.. Jeg ble tatt i 100-sone. Her er tabellen. Ble noe fattigere selv her for en stund siden. Beholdt lappen heldigvis.
VegarVS Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Gratulerer så mye til wicky! og velkommen i nybakt pappa gjengen
Kjexx Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Spenstig at døve som kan få hørselen tilbake ofte velger å la være.. ??? Dette er fakta, ikke lenge siden jeg så en dokumentar om ett eldre ektepar som deltok i ett forskningsprosjekt der dem fikk hørselen tilbake De HATA det! Det kan jeg forsåvidt skjønne og, når du har levd i "stillhet" hele livet vil det nok oppleves rimelig traumatiserende å plutselig få styrings på hørselen. Det stemmer. De som kunne få den tilbake som har levd hele livet uten vil ikke ha.
hylle Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Spenstig at døve som kan få hørselen tilbake ofte velger å la være.. ??? Dette er fakta, ikke lenge siden jeg så en dokumentar om ett eldre ektepar som deltok i ett forskningsprosjekt der dem fikk hørselen tilbake De HATA det! Det kan jeg forsåvidt skjønne og, når du har levd i "stillhet" hele livet vil det nok oppleves rimelig traumatiserende å plutselig få styrings på hørselen. Var det snakk om cochleaimplantat? Isåfall er det kunstig hørsel, Kan godt forstå at de som har hørt før, mistet hørselen og så får kunstig lyd (som er helt jævlig) heller vil ha "stillhet"..
VegarVS Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Får muligens en god deal på disse hjulene med Falken dekk. Hva tycks?[ Bilde ] GO FOR IT!!
Anbefalte innlegg