Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Korsen i H en avslutter Abenoment med netflix? Ser ikke på det allikavel, kan bruke 79 kroner på andre ting.. :lol:

Har hatt abo der i en ganske lang tid nå, men enda ikke blitt trekt :mrgreen:

Freetv på jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke felger er det? Du får Zito 935 (CSL look) med falken til ca 14.000 fra bmautosport. Veldig fornøyd med de hvertfall.

Er BMautosport sitt eget merke. Heter LRN Vector. Får fin pris mot at han får bruke bilen min som reklamebilde når jeg får på coilovers.

Får de ca 4000,- billigere enn Zito felgene :wink:

Ca 10.000,- med nye Falken 453 i 235/35-19 og 265/30-19. Ikke dårlig deal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenstig at døve som kan få hørselen tilbake ofte velger å la være..

???

Dette er fakta, ikke lenge siden jeg så en dokumentar om ett eldre ektepar som deltok i ett forskningsprosjekt der dem fikk hørselen tilbake :)

De HATA det! Det kan jeg forsåvidt skjønne og, når du har levd i "stillhet" hele livet vil det nok oppleves rimelig traumatiserende å plutselig få styrings på hørselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør her i staden for å lage ny tråd!

125 i 80 sone? nokon så har formeining om kva straffe blir? Onkel blå tok lappen :P

Usjda, det er ikke gøy... Vært fotgjenger siden august selv.. :o De bruker tabeller.. Jeg ble tatt i 100-sone.

Her er tabellen. Ble noe fattigere selv her for en stund siden. Beholdt lappen heldigvis.

suhu5a9y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenstig at døve som kan få hørselen tilbake ofte velger å la være..

???

Dette er fakta, ikke lenge siden jeg så en dokumentar om ett eldre ektepar som deltok i ett forskningsprosjekt der dem fikk hørselen tilbake :)

De HATA det! Det kan jeg forsåvidt skjønne og, når du har levd i "stillhet" hele livet vil det nok oppleves rimelig traumatiserende å plutselig få styrings på hørselen.

Det stemmer. De som kunne få den tilbake som har levd hele livet uten vil ikke ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenstig at døve som kan få hørselen tilbake ofte velger å la være..

???

Dette er fakta, ikke lenge siden jeg så en dokumentar om ett eldre ektepar som deltok i ett forskningsprosjekt der dem fikk hørselen tilbake :)

De HATA det! Det kan jeg forsåvidt skjønne og, når du har levd i "stillhet" hele livet vil det nok oppleves rimelig traumatiserende å plutselig få styrings på hørselen.

Var det snakk om cochleaimplantat? Isåfall er det kunstig hørsel, Kan godt forstå at de som har hørt før, mistet hørselen og så får kunstig lyd (som er helt jævlig) heller vil ha "stillhet"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...