janerik171187 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Får 1.2 mill her i området får du sikkert 25 kvm. med et vindu og en dør, i en gudsforlatt bygning som stinker urin... Her på bygda koser jeg meg med 160 kvadrat og 3 mål tomt for 1.2 mill her har jeg 100m2 bruksareal (166 ellers) for 900.000kr
knut_olestad Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Når man er inne på bolig, dere som leier, hva betaler dere for hvor mye? Jeg betaler ekstreme 2500.- for 54 kvadrat, noen billigere?
Kny Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Jeg betalte 10.000,- delt på tre for 210 kvm enebolig (2. etg) sammen med to kompiser i et år fram til oktober i fjor 3333 kr mnd da. Nå bor jeg og dama i en 38 kvm leilighet i Oslo som ligger i underkant av 2 mill.
janerik171187 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 panta flasker istad, 760spenn lenge sia sist for å sidet sånn, måtte kjøre 3 turer med handlekurva og 2turer med bilen
Dirty Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Jeg må si at jeg kjenner en anelse irritasjon når jeg får en mail fra kjærringa i dag, hvor hun forteller at jeg har "forresten" fått et brev den 18. April hvor det står "en pakke ble forsøkt levert, men du var ikke hjemme..blabla..Må hentes på Posten". Hvorfor vente til i dag, når det har gått akkurat 14 dager siden pakken skulle vært hentet, med å si det til meg? nå blir den liksom sendt tilbake til avsender uten at jeg en gang vet hva det var.. Blir ikke sendt tilbake, har vært påske ligger litt lenger da
Dirty Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Når man er inne på bolig, dere som leier, hva betaler dere for hvor mye?Jeg betaler ekstreme 2500.- for 54 kvadrat, noen billigere? du kan ikke mene at 2500 var dyrt ?
[space] Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Det er lett å si "Hvorfor velger folk å bo på 40kvm i byen når en kan bo på 180kvm på landet for samme prisen, men jobb er jo en meget god grunn. Det er fortsatt slik at det er flest jobber i byen, og en har da valget mellom 1-2 timer reisevei hver vei, eller bo mindre og ha levelig avstand til jobben. En annen artig ting en nabo av foreldrene mine sa her om dagen: Når en skal gå tur her (Vikane utenfor Fredrikstad) har en valget mellom å gå til høyre, eller venstre når en kommer ned til hovedveien. I byen kan du gå hvor du vil. (De flytta fra Grunerløkka for et par år siden) Jeg skulle gjerne hatt en enebolig på Vinderen eller Kjelsås, men ikke for en hver pris. Det blir spennende å se hvor vi ender opp neste gang vi flytter. Det blir neppe aktuelt før gutta "trenger" hvert sitt rom, og jeg er desperat etter egen garasje Det positive er at boligprisene i Oslo stiger mer enn prisene i utkanten, så jeg håper på en pen gevinst når den tid kommer. Det er heller ikke en ulempe at vi faktisk klarte å kjøpe denne boligen 200.000 under takst, og at taksten allerede nå etter et halvt år har steget med 80.000. Det er da ikke tatt hensyn til at vi har pusset opp alle rom, men kun en generell prisstigning. Vi kunne derfor allerede nå kvitte oss med kausjoniststøtten fra foreldrene mine, og har beste rente på lånet, alt innenfor sikkerhetsgrensen til banken. ( 3.05% rente. Noen bedre? ) Dama leide rett borte i gata her før vi kjøpte. Der kostet det 6000/mnd for en ettroms på 25kvm med kjøkkenkrok og hems. Altså en EKTE ettroms. (Heldigvis eget bad ) 3 kamerater og jeg leide for en del år siden en 5-roms penthouse på 180kvm på Aker brygge for 18.000/mnd. Bodde der et par år. Bra beliggenhet, men leiligheten høres fetere ut enn den var Passe slitent, og skråtak som tok mye av plassen.
FredrikE24 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Vi leier ut en hybel her jeg bor for 6k i måneden ink. internett, kabel-TV og strøm 27kvm.
noekult Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 BE EM VEEEE FUCK YEAH! Lagt til noen phete plakater: http://shop.autoglede.no/index.php/cPath/54_111_121_127 Uuuuh, mange av disse skal nok henge på min vegg!
Matz Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Snodig! Når jeg skulle ut å gå tur med bikkja igår ettermiddag sto radioen på i bilen og spilte på full guffe. Rart, siden den skal slå seg av automatisk når tenninga slåes av. Og man må trykke på noe for å slå den på uten at den går. Kom ut for å kjøre på jobb til morgenen idag så møter jeg naboen, som tydeligvis sover lettere enn meg, for hun lurte på hvorfor jeg hadde sittet i bilen å spilt musikk hele natta. Noe jeg definitivt ikke hadde. Og nå som mamma skulle låse utgangsdøra ser hun det lyser i bilen hennes, da har GPSen slått seg på av seg selv og sto og gikk. Rart.
[space] Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Typisk! Når jeg for én gangs skyld glemmer mobilen(kamera) hjemme står det en sølvgrå Aston Martin DB9 Volante (=cab) rett utenfor porten på gården her. Så kjører vi mot Vika, og da kommer jeg forran en helt rå hotrod, noe ala den under, men i svart.
Anbefalte innlegg