Tzunami Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Sas kundeservice er trenge! Sittet 12 min i telefonkø, and still counting... Sent from my iToaster using Tapatalk
Xavi0n Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Det er fordi kundene skal diskutere på alt man sier, jobbet som kundebehandler for sas som sommerjobb i fjor, og det var noen jeg bare hadde lyst og klappe til, de kranglet på alt! Fra vær, til at midtbattsola var den samme som den vanlige, til at de ikke hadde sett noen samer. Til dårlig benplass og de merkeligste ting. Bruke 1 time på noen som mente bagasjen deres var borte under behandling. Men det viate sed at de hadde glemt kofferten på hotellet i oslo Sent from my iPad using Tapatalk HD
Tzunami Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Haha men da vet du kanskje noe ang transport av dyr i kabinen? Skal ha med en liten hund til oslo, men etter målene så er plastburet for stort, går det med en hundebag da? Sent from my toaster using Tapatalk 2
Xavi0n Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Hvis du klarerer det med den akuelle fligthen og det er få personer på flyet så går det som regel bra, men dettemer opp til den enkelte beseting og bestemme. De ser nok helst at hunden er i lasterommet. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Tzunami Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Takk for svar! Tar bikkja med i morgen, så får vi se håper det ordner seg Sent from my toaster using Tapatalk 2
Xavi0n Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Beste er uansett å ringe til sas på flyplassen du skal fly fra. God tur Sent from my iPad using Tapatalk HD
Tzunami Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Fikk tak i dem ja, så det er registrert krysser fingrene blir godt å komme bort fra stormen her, og hjem til sol og vår! Sent from my toaster using Tapatalk 2
Kvasi Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Noen som har stålkontroll på squeezebox og spotify? Laptopen min kvelda og jeg får ikke igang spotify fra den stasjonære selv om software og brukernavn/passord er helt likt satt opp der.. :/
Jordfræsar Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Noen som har stålkontroll på squeezebox og spotify? Laptopen min kvelda og jeg får ikke igang spotify fra den stasjonære selv om software og brukernavn/passord er helt likt satt opp der.. :/ Hvilken squeezbox modell har du? Touch?
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 E med blir på det 1.mai treffet Jørgen Det er bra!
Stenbakken Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Har ikke ord på hvor kjedelig det er og sitte og ta litt lakkrust på gammlebilen, Men bra blir det da:)
Kvasi Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Noen som har stålkontroll på squeezebox og spotify? Laptopen min kvelda og jeg får ikke igang spotify fra den stasjonære selv om software og brukernavn/passord er helt likt satt opp der.. :/ Hvilken squeezbox modell har du? Touch? Jepps. Den spiller filer som er lagret på pcen men finner ikke spillelistene på spotify, og jeg er lynings
Jordfræsar Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Får du tilgang på spillelistene om du åpner/har installert Spotify appen på selve Touchen? Selvstendinge appen som kun har streaming tenker jeg på.
powerfulglenn Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Noen som selger GS-CONCAVE ? Har funnet ut at jeg trenger noen sånne felger på E39en min Men Gs er jo ganske dyrt.. litt over 10 laken for 4 felger liksom
Anbefalte innlegg