Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er fordi kundene skal diskutere på alt man sier, jobbet som kundebehandler for sas som sommerjobb i fjor, og det var noen jeg bare hadde lyst og klappe til, de kranglet på alt!

Fra vær, til at midtbattsola var den samme som den vanlige, til at de ikke hadde sett noen samer. Til dårlig benplass og de merkeligste ting. Bruke 1 time på noen som mente bagasjen deres var borte under behandling. Men det viate sed at de hadde glemt kofferten på hotellet i oslo

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P men da vet du kanskje noe ang transport av dyr i kabinen? Skal ha med en liten hund til oslo, men etter målene så er plastburet for stort, går det med en hundebag da?

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarerer det med den akuelle fligthen og det er få personer på flyet så går det som regel bra, men dettemer opp til den enkelte beseting og bestemme.

De ser nok helst at hunden er i lasterommet.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har stålkontroll på squeezebox og spotify?

Laptopen min kvelda og jeg får ikke igang spotify fra den stasjonære selv om software og brukernavn/passord er helt likt satt opp der.. :/

Hvilken squeezbox modell har du? Touch?

Jepps. Den spiller filer som er lagret på pcen men finner ikke spillelistene på spotify, og jeg er lynings :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...