Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Om det blir tilfellet, så har jeg egentlig vanskelig for å forstå at det skal gå over lengre tid, fordi jeg tror at det til slutt ikke vil være midler til å holde koken.. Mulig det er naivt, men jeg tror ikke på så store forandringer for å være ærlig.. Men om det viser seg at jeg tar feil så hadde vel ikke noe vært bedre enn det.

Offentlig sløseri kunne nok bygd mangt et fint sykehus, rustet opp noen skoler, samt utbedret mye annet her til lands, det er i alle fall sikkert!

Ja, at det har ringvirkninger er det nok ingen tvil om, men det spørs om de tenker så langt da. Er ikke så sikker på det nemmelig. Mulig det er trangsynt, men et sitat fra en politiker her ute, sagt ifb med bevilning av penger til et nyoppstartet firma var noen sånt som at vedkommende ikke skjønner hvordan dette skulle gå rundt, og at det ikke gav kommunen noe tilbake. Da er det snakk om et firma som driver innenfor natur og opplevelser, og tilbyr tjenester som ingen gjør her til lands. Folk har etterhvert kommet fra mange land. De bruker gjerne noen av butikkene. De bruker lokale folk som driver med utleie av boliger/leiligheter, samt at de betaler firmaet for tjenestene de tilbyr, som igjen skatter til kommunen.......

Innovasjon Norge derimot, de gikk inn med beløpet som det ble søkt om, uten å tenke to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, klar for en ny laaaang dag på kurs... Avsluttet en 12 timers dag i går med et foredrag med Harald Rønneberg hvor han faktisk innrømmet at han hadde vært litt høy på seg selv til tider. Skal sies at det var morsomt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en snodig opplevelse på vei hjem fra jobb kl. 5 i natt. Ligger i fint driv nedover Salhusvegen når jeg ser noe langt svart som ligger på tvers i veibanen og blokkerer hele feltet mitt. Vanskelig og se pga mørket.

Jeg bremser litt ned, kommer nærmere og ser det ligger en fyr og sover! På tvers i veibanen!

Han har altså klatret over autovernet og lagt seg rett ned for å sove midt i veien. Fikk vekket fyren, tydelig dritings. Spurte hvor han skulle hen. Nei han skulle på jobb sa han, før han klatret over autovernet og tuslet videre nedover.

Priser meg lykkelig for at jeg ikke tuklet med radioen eller mobilen der og da. Lett og bli litt uoppmerksom når man kjører bil midt på natten uten andre biler og folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, se hva man får for 15.000 £ i GB... http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... rbo/288031

De ligger vel over millionen i Norge? :D

What! :o lurer på hva engangsavgiften er på en slik en!

ååh.. idag, endelig.. Dama og guttungen blir flyttet over fra kristiansand til arendal.. skal bli deilig å få de hen her :D

Blir vel godt kan jeg tenke meg! ;)

Hadde en snodig opplevelse på vei hjem fra jobb kl. 5 i natt. Ligger i fint driv nedover Salhusvegen når jeg ser noe langt svart som ligger på tvers i veibanen og blokkerer hele feltet mitt. Vanskelig og se pga mørket.

Jeg bremser litt ned, kommer nærmere og ser det ligger en fyr og sover! På tvers i veibanen!

Han har altså klatret over autovernet og lagt seg rett ned for å sove midt i veien. Fikk vekket fyren, tydelig dritings. Spurte hvor han skulle hen. Nei han skulle på jobb sa han, før han klatret over autovernet og tuslet videre nedover.

Priser meg lykkelig for at jeg ikke tuklet med radioen eller mobilen der og da. Lett og bli litt uoppmerksom når man kjører bil midt på natten uten andre biler og folk.

Fy flate så skummelt a!

Møtte to biler i skullerudrumpapå vei hjem i går, en leaf som sto i grøfta og hjulene sto med hjulspinn på tomgang, og en e61 sto på utsiden med nødblinken på. stoppet og spurte om alt gikk bra, og da fortalte han at han ikke fikk kontakt med henne, hun bar satt i bilen sin med bikkja på fanget og stirret ut i lufta, ville ikke åpne opp eller noen ting :S Han i e61'n satt og ventet på politiet, lurer på hva som gikk av henne, om hun var påvirket på en eller annen måte, noe jeg antar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei te Gjerstad å hente bil nå :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

gjerstad som i aust agder? hva slags bil da ? :)

Jepp, e61 525d :-D henter den hos Norwegian Machinery

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei te Gjerstad å hente bil nå :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

gjerstad som i aust agder? hva slags bil da ? :)

Jepp, e61 525d :-D henter den hos Norwegian Machinery

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

jøss, blir lang tur det da, men nok verdt det for den bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei te Gjerstad å hente bil nå :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

gjerstad som i aust agder? hva slags bil da ? :)

Jepp, e61 525d :-D henter den hos Norwegian Machinery

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Høres ut som at noen kommer til og kose seg rimelig greit på turen hjem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde v40 115hk nå, og må si jeg er overrasket over draget og komforten i den lille rakkern der! kunne godt tenkt meg en slik som daily driver :P Skrudde selvsagt av drive'n (økonomimodus for de som ikke vet hva det er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...