Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, han som bodde her før sa at når det begynte å bli rotete på kjøkkenet kom hun fram :lol:

Hahaha! Tenkte meg det måtte være noe sånt ja :lol:

Har du selv lagt noe merke til at hun går igjen?

Hehe nei, lyder er det jo i et gammelt hus, men ikke noe unormalt. Jeg tror ikke på slikt overnaturlig tull, men jeg syns det er et interessant tema. Jeg tror mer på vitenskapen og at alt har en naturlig forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, noen har virkelig troa :lol: For det første så er det ikke en original 325, interiøret er ikke komplett, det er altså ikke samme stoff på baksetene og i dørtrekka noe som ikke ser bra ut på en E30 til denne prisen. For det tredje så er det alt det harry sota lyktene og blinklysa, rett og slett så skal man gi 140 000 for en skikkelig rånebil :roll:

Tror han som driver dette firmaet eller jobber der er her på forumet, mener å ha sett firmanavnet i en signatur her inne :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, noen har virkelig troa :lol: For det første så er det ikke en original 325, interiøret er ikke komplett, det er altså ikke samme stoff på baksetene og i dørtrekka noe som ikke ser bra ut på en E30 til denne prisen. For det tredje så er det alt det harry sota lyktene og blinklysa, rett og slett så skal man gi 140 000 for en skikkelig rånebil :roll:

Tror han som driver dette firmaet eller jobber der er her på forumet, mener å ha sett firmanavnet i en signatur her inne :?

Og så har de hatt av glassene på langlysene og brukt hvitt lim når de ble montert, så ikke akkurat bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man cayenne så gjør sikkert ikke egenandel på kasko det største innhugget i økonomiet...

Garantert verre for drosja som kommer til å lide med tapt fortjeneste....

Drosja får dekket tapt inntjening.

Dæven lurer på om jeg møtte den porschen på vei opp fra Arendal sentrum idag i 13 tida. Dette er vel oppe ved dampen eller hva det heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei, lyder er det jo i et gammelt hus, men ikke noe unormalt. Jeg tror ikke på slikt overnaturlig tull, men jeg syns det er et interessant tema. Jeg tror mer på vitenskapen og at alt har en naturlig forklaring.

Prøvd å rote til kjøkkenet da? :lol:

Neida. Ang det med overtro, så vet jeg sannelig ikke helt hva jeg skal tro.. Mtp. at det ikke er bare 1, men jævlig mange som sier de har sett folk gå igjen. Ja da begynner man å lure :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#-o

Hahaha, noen har virkelig troa :lol: For det første så er det ikke en original 325, interiøret er ikke komplett, det er altså ikke samme stoff på baksetene og i dørtrekka noe som ikke ser bra ut på en E30 til denne prisen. For det tredje så er det alt det harry sota lyktene og blinklysa, rett og slett så skal man gi 140 000 for en skikkelig rånebil :roll:

Tror han som driver dette firmaet eller jobber der er her på forumet, mener å ha sett firmanavnet i en signatur her inne :?

Gode poenger.

Skulle denne hatt sjans i havet til og være verd tilnærmet denne prisen så burde følgende vært tilfellet:

-Skulle vært orginal 325

-Skulle vært urørt, og ikke oppusset/opplakkert

-Skulle hatt komplett orginalt sportsinteriør, i EN farge, ikke sett ut som et fargekart

-Kastet de stygge baklyktene og montert orginale lykter i stedet

-Orginale felger, eller noen som ikke er fake

*Panser og grill/nyrer har jo åpenrom som Kurt Nilsen ville vært misunnelig på

*Skraper på frontfanger

*Motorrom er ikke representabelt til den prisen

*Klarlakken på kanten på i alle fall høyre fremhjul er jo flasset som bare juling

Selvfølgelig skal de folka der tjene penger, men det får jo være måte på. Dette blir for dumt. Kjøper kanskje til en OK pris fra opprinnelig selger, pælmer den inn på lokalet og dobler prisen (har jeg inntrykk av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei, lyder er det jo i et gammelt hus, men ikke noe unormalt. Jeg tror ikke på slikt overnaturlig tull, men jeg syns det er et interessant tema. Jeg tror mer på vitenskapen og at alt har en naturlig forklaring.

Prøvd å rote til kjøkkenet da? :lol:

Neida. Ang det med overtro, så vet jeg sannelig ikke helt hva jeg skal tro.. Mtp. at det ikke er bare 1, men jævlig mange som sier de har sett folk gå igjen. Ja da begynner man å lure :lol:

Jeg sliter litt med å tro på det overnaturlige men jeg skal være åpen for at det muligens kan stemme. Sier at den dagen jeg ser ett spøkelse, troll, UFO eller annet folk er redde for så skal jeg tro på det. Men jeg må se det med egene øyne først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...