Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Se på han som kjører UX-regga mærsche da ;) søt barnevogn ;)

Hehe ja måtte jo det.. kjøpe der oppe kun for å kjøre atlanterhavsveien :P

Ja, det er ikke så dumt og få med den når man først er i området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, seint eller tidlig; folk får ha egne meninger, og det forandrer ikke mine planer ;) Meeen, jeg ser at bakhjula har blitt alvorlig breie, så det skal bli morsomt og se om jeg i det hele tatt får de på bilen på mandag :lol: Krysser fingre og tær for at det går, pluss at jeg får plass til et snev av gummi på hjula ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå det er så mange dumme folk med E30 fortiden blir helt dårlig :grr:

Den må du forklare!

Jeg har aldri syntes det var fint, men poenget var selvsagt å se om det var no kjeft å få hos "folket" Ikke å disse deg :)

Helt i orden det :) Hehe, regnet med det, men det var ikke mye respons og få :lol: Plutselig en dag, så legger jeg ut bilde av E30`n med orginalt understell og 15" krysseike-felger med 205.50.15 på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig hipp med E30 fortiden, overalt ser jeg bare dumme folk som ødelegger de stakkars bilene :cry:

Måtte bare få det ut :wink: Ja og så har vi det som tror de er verd gull og litt til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden det :) Hehe, regnet med det, men det var ikke mye respons og få :lol: Plutselig en dag, så legger jeg ut bilde av E30`n med orginalt understell og 15" krysseike-felger med 205.50.15 på ;)

Dæven han søkke da bi dein fin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Altibil provoserer meg om dagen, til gangs, men jah.. Det får bare være!

Jeg har gull..........elokserte skruer :lol: Men i følge malen til Altibil er jo min verd sin egen vekt i gull i forhold...... Oooooffff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...