Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sålenge de lar det være et valg så synes jeg det bare er positivt at de kan levere m5 med xdrive! Kanskje de kan lure over noen kunder som kjøper rs6. Hadde vært helt greit å dra på fjellet med en m5 stasjonsvogn med 4-hjulstrekk!

Skrevet

My daughter just walked in to the living room and said "Dad cancel my allowance, rent my room out, throw my cloths out of the window, take my TV, sterro, iphone and my jewelry to the charit shop. Sell my car, take my front door key and throw me out of the house."

She didn't actually put it like that. - Actually she said "Dad, this is my new boyfriend Mohammad"

Skrevet
Ikke helt feil å plassere en e24 ute på gårdsplassen i morgen ettermiddag! :D

Jøss, har du fått deg et av favoritt-BMWene mine? :) Begynner å bli fin den bilparken din! Bilder? :)

Tydeligvis! Bilparken begynner å bedre seg ja :P

Bilder skal du få etterhvert :)

Skrevet
My daughter just walked in to the living room and said "Dad cancel my allowance, rent my room out, throw my cloths out of the window, take my TV, sterro, iphone and my jewelry to the charit shop. Sell my car, take my front door key and throw me out of the house."

She didn't actually put it like that. - Actually she said "Dad, this is my new boyfriend Ole Martin Eriksen"

Skrevet

She didn't actually put it like that. - Actually she said "Dad, this is my new boyfriend Ole Martin Eriksen"

Feil

Skrevet

Elverum sentrum. Har lagt inn bud på 190 000 under prisantydning, det er vel ikke skambud? Det er første budet, de to andre som byr la inn bud på 1 krone bare for å registrere seg.

Skrevet

Helt greit bud. Skambud er lov å begynne med. Jeg gjorde det selv når jeg kjøpte min leilighet, 150 under og endte på 100k under takst ved en muntlig avtale ved at jeg tok over i midten av juni. Om de gikk under, kunne jeg vente noen mnd ;)

Skrevet

Jeg leier garasje som har videoovervåkning. Men står på lista over nyeste garasjebygget som er "singel" porter.

Utrolig rolig strøk men svær terrasse som er en ekstra stue på sommeren :)

Har ingen bilder 316. ;) Men er 45m2 + 16m2 terrasse.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...