Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

haybimmsen:

Tja 3.25 er vel ikke så lett å få i, jeg hadde en 3,46 jeg egentlig skulle bruke, men tror egentlig jeg er glad jeg valgte den 3,25 jeg hadde, jeg i hvertfall. kassa di har nok 1:1 som jeg sa ja. skal sises at jeg har det i e30 og ikke e36, så den er litt lettere. Om du syns den har grei utveksling i diffen nå, og du har store diffen, så kan du jo bare kjøpe deg en sperreinnmat.

går ikke ann å shimse en åpendiff nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle mann !!

Men kor i svarte barten e vet om e har den store diffen da? Vet Vertfall at det e en drit dårlig diff! Å kjedelig..

Ps: kjøp min Jokke !

Du har den små diffen om du fortsatt har 320 drivverk :)

Skal du selge din og nå? Har lyst på en billig bil egentlig :P Eller E28 :D Lov å drømme, heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen våte drømmer om e28 med snurre, men e har litt lyst å bare beholde min å lage noe stilig ut av den nå ettehvert som jeg kanskje kan kjøpe meg en annen bil å bruke. Så e kan demontere bilen, å lage den til med oppgradert understell å kompressor eller slikt. Ha e får få tak i en okei diff! Men skal Vertfall ha brems! Å e må ha papirer på den siden e skal vise til biltilsynet at den ikke er stjelt osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sett sise del av Top Gear Africa spesial og jeg må si E39en til Clarkson imponerte med å være den eneste av de tre bilene som ikke brøt sammen. Det er kvalitet det 8) Skuffende at Subaruen taklet de dårlige veiene så dårlig, dette er jo en bil som har nært slektskap til Rally utgavene. Jeg mener, E39en er laget for å cruise på Autobahn så behaglig som mulig og Volvoen er en enkel familiebil. Overraskende at sistnevnte kom så langt som den gjorde den også :wink:

Så da vet jeg det, skal jeg krysse afrika med bil så er det E39 som gjelder :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sett sise del av Top Gear Africa spesial og jeg må si E39en til Clarkson imponerte med å være den eneste av de tre bilene som ikke brøt sammen. Det er kvalitet det 8) Skuffende at Subaruen taklet de dårlige veiene så dårlig, dette er jo en bil som har nært slektskap til Rally utgavene. Jeg mener, E39en er laget for å cruise på Autobahn så behaglig som mulig og Volvoen er en enkel familiebil. Overraskende at sistnevnte kom så langt som den gjorde den også :wink:

Så da vet jeg det, skal jeg krysse afrika med bil så er det E39 som gjelder :wink:

Haha, og ikke minst hadde Jeremy det mest komfortabelt.. ;) Foruten alle ulydene på slutten da! Var jo helt ekstremt med ulyder.. Er ganske drøyt når man hører slakken understellet fra utsiden av bilen.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sett sise del av Top Gear Africa spesial og jeg må si E39en til Clarkson imponerte med å være den eneste av de tre bilene som ikke brøt sammen. Det er kvalitet det 8) Skuffende at Subaruen taklet de dårlige veiene så dårlig, dette er jo en bil som har nært slektskap til Rally utgavene. Jeg mener, E39en er laget for å cruise på Autobahn så behaglig som mulig og Volvoen er en enkel familiebil. Overraskende at sistnevnte kom så langt som den gjorde den også :wink:

Så da vet jeg det, skal jeg krysse afrika med bil så er det E39 som gjelder :wink:

Så den selv, og kunne virkelig tenkt meg å tatt en lignende tur! Kjøpe no gammalt skrap og kose seg på turen 8)

Jeg ville nok valgt en s123 250 diesel eller så, gammal purke som mest trolig overlever :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller E39...som overlevde...

Volvoen overlevde da forsåvidt den også :P Eneste som tok kvelden var Subaruen med en ganske så rusten bærebru...

Men ingen av bilene hadde gått veldig mye lenger, Afrikanske sideveier er ikke mye snille :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den selv, og kunne virkelig tenkt meg å tatt en lignende tur! Kjøpe no gammalt skrap og kose seg på turen 8)

Jeg ville nok valgt en s123 250 diesel eller så, gammal purke som mest trolig overlever :P

Ja det hadde vært kjempeartig, det å bruke vanlige biler fremfor Landcruiser og andre "afrika biler" gjør det jo ti ganger mer spennende :) Rigge seg til med sovefasaliteter bak og være skikkelig på tur.

Jeg hadde nok valgt en E34 525IX Touring, god plass inni, fin kjørekomfort og skuddsikkert drivverk. Hadde fått på noen grove vinterdekk og lagt i vei 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvoen overlevde da forsåvidt den også :P Eneste som tok kvelden var Subaruen med en ganske så rusten bærebru...

Volvoen knelte den også, og hadde gjor det tidligere hvis de ikke laga beskyttelsesplate til radiatoren utav deler av døra til E39en :lol: Jeg sier ofte at 50 50 vektfordeling er praktisk på vintern, men nå vet jeg at skal man krysse en krokodeille innfisert elv ute i bushen i Afriska på en hjemmelaga flåte, ja så kommer jaggu 50 50 vektfordeling godt med da også så flåta er stabil med bilen oppå :lol::mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...