Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Takker! Jeg er villig til å betale hele summen, for det var som lyn fra klar himmel :D

Men i realiteten, ser jeg for meg andre betale 160-165 000 som en fair pris. Fortsatt med god fortjeneste.

Jeg vil gjerne ha den for 170 mot opprinnelige 182. Kan prøve å begynne på 160. Har aldri prutet skikkelig på noe før.

Bare sånn "2-3k mindre, så henter jeg i dag osv." Men da er det snakk om biler til 10-15k, eller på andre småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Jeg er villig til å betale hele summen, for det var som lyn fra klar himmel :D

Men i realiteten, ser jeg for meg andre betale 160-165 000 som en fair pris. Fortsatt med god fortjeneste.

Jeg vil gjerne ha den for 170 mot opprinnelige 182. Kan prøve å begynne på 160. Har aldri prutet skikkelig på noe før.

Bare sånn "2-3k mindre, så henter jeg i dag osv." Men da er det snakk om biler til 10-15k, eller på andre småting.

Forrige bilen min lå ute til 170 000,- hos en merkeforhandler for Honda og Citroen, jeg sendte en høflig E-post om at jeg kunne hente den snarest for 150 000,- og vi kom til enighet om denne prisen. Dette var 4 år siden tror jeg, og det var kjøpers marked en gangen og. En forhandler er minst like interessert i å frigjøre kapital som private, spesielt når det ikke deres mest kurrante vare.

Det er lov å prøve seg så lenge man er høflig, og ikke helt på viddene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter mye rare folk på jobb... Dette var forresten midt på natta. Mens jeg drev og pakket verktøyet inn i bilen oppi Maridalen kom det en bil kjørende som stoppet rett ved siden av meg. Jeg gikk bort til han for å spørre om han lurte på noe. Han var oppsynsmann for kommune, så han lurte på hva vi drev med. Vi fikk en god tone, og etter under FEM minutter viste han meg bilder av ei thaihore han hadde pult! WTF tenkte jeg......... :P!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, møtte på en tilfeldig kar med en e90m3 i byen i dag skulle kjøre opp til finnmark.

da han stod på bensinstasjonen gikk jeg bort å prata med han, og etter 10 min bimmerprat tilbød han seg å ta med med på en prøvetur.

FYTTI HÆLVETTE! For en følelse å ligge i 60 i 5gir å når han gir gass bare at alt spinner løs å bilen bare skyver noe heelt enormt.

En sånn må jeg ha en dag <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter mye rare folk på jobb... Dette var forresten midt på natta. Mens jeg drev og pakket verktøyet inn i bilen oppi Maridalen kom det en bil kjørende som stoppet rett ved siden av meg. Jeg gikk bort til han for å spørre om han lurte på noe. Han var oppsynsmann for kommune, så han lurte på hva vi drev med. Vi fikk en god tone, og etter under FEM minutter viste han meg bilder av ei thaihore han hadde pult! WTF tenkte jeg......... :P!

Haha, stat og kommune i dette landet, de er alle like :)

Hadde en periode en del å gjøre med en kar fra kommunen ifm. jobben jeg hadde. Han var også av det kaliberet, forskjellen var at han stakk til Brasil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var visst bare en bijobb han hadde. Han var ambulansesjåfør til daglig, så jeg fikk detaljerte historier om hvor i Maridalen han hadde funnet lik, plukket hjernemasse osv. Noe spesielt, vil jeg nå si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...