Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

AAAh venta bare på den kommentaren min :P Hvorfor blir ikke prisen på den bilen diskutert i flere tråder på forumet? Hvorfor er det ingen som anklager forhandler for svindel etc? er vel flere ting på den femmern dere kan rakke ned på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hode? Det må ha falt av på vegen... kanskje ved fylte 18år når man først fikk lappen, bakhjulstrekker, adgang på øl ....etc.... kanskje tidligere også....

Holdt igjen lenge.... men når jeg var nede i Arendal her om dagen på den store parkeringsplassen til haresenteret og det kom en nyere 3 sere med helt ut psyka svære, feite, breie - nyyyydelig stanca sommerhjul på.... og jeg sto der med vinterhjul.... da følte jeg meg passe dumm ass...

Tenk og ha på vinterhjul når det er sol å tørre veier? SKJER IKKE!!! :)

Hva med bare å kjøpe noen fine vinterfelger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt igjen lenge.... men når jeg var nede i Arendal her om dagen på den store parkeringsplassen til haresenteret og det kom en nyere 3 sere med helt ut psyka svære, feite, breie - nyyyydelig stanca sommerhjul på....

Jeg tenker du mener Harebakken senter :wink:

Jeg kan forstå det er fristende å hive på sommerdekka, merker det selv også. Men jeg pleier å vente til innkjørselen i det minste er is fri og lagtidsvarslet er sånn nogen lunde stabilt, som vil si i begynnelsen av April en gang :) Men for all del, det har jo snødd på 17 Mai før i dette landet så været er meget uforutsigbart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt igjen lenge.... men når jeg var nede i Arendal her om dagen på den store parkeringsplassen til haresenteret og det kom en nyere 3 sere med helt ut psyka svære, feite, breie - nyyyydelig stanca sommerhjul på....

Jeg tenker du mener Harebakken senter :wink:

Jeg kan forstå det er fristende å hive på sommerdekka, merker det selv også. Men jeg pleier å vente til innkjørselen i det minste er is fri og lagtidsvarslet er sånn nogen lunde stabilt, som vil si i begynnelsen av April en gang :) Men for all del, det har jo snødd på 17 Mai før i dette landet så været er meget uforutsigbart....

Sitter med sommerfelgene i deler i stua j jeg, så slipper fristelsen:p føler heller stress når jeg ser gradestokken krype oppover :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere andre om dette:

http://www.dagbladet.no/2013/03/13/nyhe ... /26181788/

Synes selv det er ille at det så ofte i slike tilfeller aldri snakkes om at de som politiet prøvde å stoppe faktisk har et ansvar for egne valg, liv og helse. De kunne faktisk valgt å la være med både tyverier og å kjøre i døden.

Glad jeg ikke er politi og hele tiden måtte tåle kritikk for å gjøre jobben, og at kriminelle man tar blir sendt ut igjen i "arbeid" med et klapp på skulderen omtrent samme dag som de blir tatt. Tenker da på saker som Svanevik Transport her i Bergen som nå ser ut til å ta loven i egne hender etter typisk udugelighet fra rettsvesenet (ikke politiet). Noe som er en naturlig konsekvens av at systemet undergraver seg selv..

Når det gjelder bytte til sommerhjul er det så enkelt for min del at det normalt skjer så snart jeg er hjemme igjen etter påsketur på fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt igjen lenge.... men når jeg var nede i Arendal her om dagen på den store parkeringsplassen til haresenteret og det kom en nyere 3 sere med helt ut psyka svære, feite, breie - nyyyydelig stanca sommerhjul på....

Jeg tenker du mener Harebakken senter :wink:

Jeg kan forstå det er fristende å hive på sommerdekka, merker det selv også. Men jeg pleier å vente til innkjørselen i det minste er is fri og lagtidsvarslet er sånn nogen lunde stabilt, som vil si i begynnelsen av April en gang :) Men for all del, det har jo snødd på 17 Mai før i dette landet så været er meget uforutsigbart....

kommer masse snø til søndag og ut et par dager neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere andre om dette:

http://www.dagbladet.no/2013/03/13/nyhe ... /26181788/

Synes selv det er ille at det så ofte i slike tilfeller aldri snakkes om at de som politiet prøvde å stoppe faktisk har et ansvar for egne valg, liv og helse. De kunne faktisk valgt å la være med både tyverier og å kjøre i døden.

Glad jeg ikke er politi og hele tiden måtte tåle kritikk for å gjøre jobben, og at kriminelle man tar blir sendt ut igjen i "arbeid" med et klapp på skulderen omtrent samme dag som de blir tatt. Tenker da på saker som Svanevik Transport her i Bergen som nå ser ut til å ta loven i egne hender etter typisk udugelighet fra rettsvesenet (ikke politiet). Noe som er en naturlig konsekvens av at systemet undergraver seg selv..

Når det gjelder bytte til sommerhjul er det så enkelt for min del at det normalt skjer så snart jeg er hjemme igjen etter påsketur på fjellet.

Du vet det er positiv og negativ kritikk samme hva man gjør. Leste forresten at ho Adelen fra mgp fikk mye kvass kritikk på nett etter hennes opptreden. Så hun meldte seg ut av nettet. Hvorfor er vi så fordomsfulle og hater alt? Det er ett merkelig internett fenomen, "her kan jeg være så stor i kjeften jeg vil for ingen kan se meg" Er det der det ligger? Ho jenta er 16 år, er det noe poeng å høvle over med alt krutt man har på lager?

Egentlig er det vel bare å lese på kommentar feltene rundt om. Tragisk.

Sporet kanskje litt av her men. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikler litt på denne for tiden. Trenger en familiebørse. Er prisen fair til den bilen? Hvordan er disse bilene med denne motoren generelt sett? Virker veldig greit utstyrt også. Rust osv vet jeg om hva som ruster.

Kom gjerne med innspill gutter. Trenger raske svar :D VET det er noen (Mange) E39 kyndige personer her som kan disse ut og inn. Jeg selv er blank..

Denne det er snakk om: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39218116

Uten å ha lest om den eller sett på bildene, så er 530dat en meget bra bil på mange måter, den er sikker, komfortabel, pen og som facelift er den enda bedre ;) Det er ikke så gal pris, mtp at det er '03, og en kraftig dieselmotor. Det er jo noe sånt man vil ha til en familiebil, som kanskje blir pakket full for ferie på fjellet eller hytta ved sjøen, kanskje henger bak i ny og ne. Jeg vil absolutt vurdert den bilen, og ved første øyekast virket det som en velholdt bil med godt med utstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...