Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

....til sammenligning betalte jeg mindre for min 05 E61 525dat org M-sport.!

Edit: Jeg så også på E39 når jeg skulle handle ny bil, men synes enkelte, spesielt de som hadde alt utstyr jeg ville ha, lå noe høyt, så valget falt på E61 i stedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om plasser som selger e92 lykter billig? sitter å vurdere å bygge om min til e92 front. men finner kun original lykter og dem er sviiiindyre. og alle er typ adaptiv xenon, er det standard på e92?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat deg jeg håpa skulle svare! :)

Jo, det er jo tross alt en 03 modell, så de fleste feil burde vel være utbredt på disse. Og en stor diesel motor er ikke å forakte nei. Hadde vært gull om noen i nærheten av Trondheim kunne sett om den ser like bra ut i virkeligheten , som den gjør på bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man får e61 for like mye, så vil disse være mindre utstyrt enn e39, logisk nok.

Jeg er kanskje litt partisk, i og med at jeg liker e39 veldig godt, men vurderer e61 ved en senere anledning.

Men jeg ville fortsatt gått for denne mot en e61 til samme pris, da denne har omtrent alt tenkelig utstyr, og rett og slett er en bunnsolid familiebil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....til sammenligning betalte jeg mindre for min 05 E61 525dat org M-sport.!

Edit: Jeg så også på E39 når jeg skulle handle ny bil, men synes enkelte, spesielt de som hadde alt utstyr jeg ville ha, lå noe høyt, så valget falt på E61 i stedet..

Jo, sant.. kikker og på E61, men da fra 07 og opp. Og det er en grunn til at jeg heller vil ha en billigere bil. Vil ha litt ekstra å leve på i mnd enn hva jeg betaler for E92en :P Også er E39 kruttegode biler :D

noen som vet om plasser som selger e92 lykter billig? sitter å vurdere å bygge om min til e92 front. men finner kun original lykter og dem er sviiiindyre. og alle er typ adaptiv xenon, er det standard på e92?

Kjøp heller bilen min, så får du slike lykter originalt :)

Adaptive lys er ikke originalt. Sjekk nettshopen til SS Performance. De kan ha lykter liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....til sammenligning betalte jeg mindre for min 05 E61 525dat org M-sport.!

Edit: Jeg så også på E39 når jeg skulle handle ny bil, men synes enkelte, spesielt de som hadde alt utstyr jeg ville ha, lå noe høyt, så valget falt på E61 i stedet..

Jo, sant.. kikker og på E61, men da fra 07 og opp. Og det er en grunn til at jeg heller vil ha en billigere bil. Vil ha litt ekstra å leve på i mnd enn hva jeg betaler for E92en :P Også er E39 kruttegode biler :D

noen som vet om plasser som selger e92 lykter billig? sitter å vurdere å bygge om min til e92 front. men finner kun original lykter og dem er sviiiindyre. og alle er typ adaptiv xenon, er det standard på e92?

Kjøp heller bilen min, så får du slike lykter originalt :)

Adaptive lys er ikke originalt. Sjekk nettshopen til SS Performance. De kan ha lykter liggende.

hehe litt av tingen er den at bilen min allerede trenger nye skjermer, ny fanger og panseret har noe steinsprut. så har jeg funnet ferdig lakkerte e92 ganske billig, så mangler bare lyktene. gidder ikke legge ut 10-20k for noen jævla frontlykter. koster jo mer enn lakkering av halve bilen jo :P

til e90 florer det jo av aftermarkedslykter, rart det ikke finnes noe som helst til e92.

sku glatt handla e92 etter min er solgt sånn ellers men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier en Fiskars snøskuffe med serienr 0174340527032.

Bare for å utelukke den liksom :)

:lol::lol::lol::lol: Enkelte ganger ler jeg så utrolig av dine kommentarer !!

Vet ikke om du sier det for å være morsom, eller hva d er, men jeg får mer ut av få ord fra deg enn det enkelte må skrive en halv side for å klare :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...