Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

viss dere fikk velge karar..

En diff til e36, hvor mange % bremsen skulle være på?... den skal brukes til dagligdags kjøring i tilleg.

25% funker fint til begge deler :) så er det jo kurant å få tak :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

e skal skreddrrsy en diff, så hadde vært greit å vite ka som e digg liksom :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg med litt cash på konto, så da ble det ny spiller, folie til m5'n og ///M kjørehansker :)

Tja, ikke når man sitter og gruer seg til selvangivelsen i kveld/natt. Antar det ryker noen titalls tusen der. :(

Hehe, det blir spennende ja. Kommer den ikke kl. 07 i morgen tidlig...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte. :)

Jeg spurte på Facebook også, der fikk jeg et litt mer statlig svar:

"Ved hvilket klokkeslett blir selvangivelsen tilgjengelig på nett for E-brukere?"

"Selvangivelsen vil være tilgjengelig for e-brukere i morgen 19.mars. Du kan forsøke på skatteetaten.no i morgen formiddag. Alle e-brukere vil bli varslet på SMS eller e-post i løpet av morgendagen.

Hilsen

Skatteetaten/Geir"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tror dere jeg egentlig kunne fått igjen for felgene mine?

Selger BBS LM (Hypertrack) felger, kjøpt hos GS Bildeler

19*8,5 et40

Sitter på nye achilles piggfri som kun er kjørt 200mil med.

Er et lite hakk på en felg, ellers er de helt fine

Lakket med rød plastidip, og rød/gull BBS senterkopper.

rarp2igpcca9ynd76p2k.jpg

g9d58au5uaskat01guzs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte. :)

Jeg spurte på Facebook også, der fikk jeg et litt mer statlig svar:

"Ved hvilket klokkeslett blir selvangivelsen tilgjengelig på nett for E-brukere?"

"Selvangivelsen vil være tilgjengelig for e-brukere i morgen 19.mars. Du kan forsøke på skatteetaten.no i morgen formiddag. Alle e-brukere vil bli varslet på SMS eller e-post i løpet av morgendagen.

Hilsen

Skatteetaten/Geir"

Mener det pleier å være klart rundt klokken 07! :P Men da går alle servere rett ned... Hva med å fordele det hele utover et par dager, og sende folk en sms med et passord som de må bruke for å logge inn? På den måten så får ikke alle logget inn samtidig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tror dere jeg egentlig kunne fått igjen for felgene mine?

Selger GS Hypertrack (BBS Le Mans replica)

19*8,5 et40

Sitter på nye achilles piggfri som kun er kjørt 200mil med.

Er et lite hakk på en felg, ellers er de helt fine

Lakket med rød plastidip, og rød/gull BBS senterkopper.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Rettet litt på det der for deg.. Du selger på ingen måte BBS Le Mans, og det er derfor nettopp "BBS Le Mans" som skal stå i parantes, ikke Hypertrack....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det pleier å være klart rundt klokken 07! :P Men da går alle servere rett ned... Hva med å fordele det hele utover et par dager, og sende folk en sms med et passord som de må bruke for å logge inn? På den måten så får ikke alle logget inn samtidig heller.

Blir mest sannsynlig ikke så galt denne gangen, da det kun er de som har registrert seg som E-bruker som får tilgang i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det pleier å være klart rundt klokken 07! :P Men da går alle servere rett ned... Hva med å fordele det hele utover et par dager, og sende folk en sms med et passord som de må bruke for å logge inn? På den måten så får ikke alle logget inn samtidig heller.

Blir mest sannsynlig ikke så galt denne gangen, da det kun er de som har registrert seg som E-bruker som får tilgang i morgen.

Jeg har vært e-bruker i "alle" år, så jeg måtte vel ikke registrere meg spesielt dette året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...