Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Litt offtopic: Storebrand har forøvrig gått inn for å få BMW-eiere hos seg

Takk for den :D

Trodde Gjensidige var billigst, så nå sparer jeg nesten 300 i måneden på å bytte selskap, mtp neste bmw. Da blir samboeren glad også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må forresten se hva som holder førervinduet "lukket" :D :

yk3vvk28js3ymz7iirm0.jpg

Motoren til heisen virker da, så kan sikkert feste vinduet til heisen igjen på et vis.

Om ikke tror jeg faktisk at jeg fuger det, for det suser litt oppe med pakningen når jeg kjører.

La ikke merke til vinduet før jeg var halvveis hjemme, men det sto altså i annonsen at førervindu var defekt. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke sett bilder av åssen Volvo ble seende ut etter kræsj, og var det deres feil?

Ligger bilder her på forumet ett sted... dont remember...skal laste opp tomorrow... Og ja blei vår skyld dessverre... Men ble bare 4000kr i egenandel... ingen bonustap fordi jeg er smart 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når han skal bytte bleie unner han seg en liten tur innom bimmers, haha skjønnnerrrr :)

EDIT: Forresten gratulerer med bebbis wicky! Troor jeg likte bilde på face :P

hehe blei mange likes på det bildet... så du har sikkert liket :P

Ja må vel opp par ganger på natten, selv om fruen tar seg av "alt"! Utrolig hvor flink hun har vært i morsrollen! Overrasket! Nei inatt var jeg oppe fordi jeg skulle rydde etc hjemme... har sikkert glemt noe.. som vanlig... haha :P

Og nei har ikke bytta no bleier... Tok av en bæsjebleie på sykehuset..og satte på en ren igår..det er min erfaring med bleier.. Og noe mer erfaring får jeg heller ikke.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...