[space] Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Ikea sine hvite tallerker, kopper og skåler er jo gode som gull. Samme med vanlige drikkeglass. Har en del Ikeating her, men det er viktig å bryte det opp med designsnadder Her har vi retro kjøkkenstoler, 50-talls stereobenk, designlamper osv, blant Ikea kjøkkenbord, bokhyller osv. En god blanding
-Roger- Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Eller bare sende dama med kortet DET kan være en dårlig ide... Da vi fikk vår første datter og jeg ikke gadd å være med og kjøpe babyting lot jeg damen ta ansvaret med å velge ut hva vi skulle ha. For eksempel så ligger babyen vår og sover nå i sin lille seng til 6000kr....
Jordfræsar Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Hahahaha Jeg venta på en slik kommentar! Slår aldri feil. Barneseng for 6k som hun vokser seg ut av etter noen år er vel ikke dumt?
-Roger- Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Hehe, du kan bygge den ut slik at den vokser med barnet. Argumentet hennes var at denne sengen kunne ungen bruke til hun var 12 år. Hvem faen som ligger i grindseng til de er 12??
Jordfræsar Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Haha Jaja, blir vel kanskje flere barn utover tiden. Selv sov jeg en god stund i skyveseng (gammal sådan) men vet ikke om de trodde jeg skulle bli smellfeit
ingard Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 ":2w5jku2p]Ikea sine hvite tallerker, kopper og skåler er jo gode som gull. Samme med vanlige drikkeglass. Har en del Ikeating her, men det er viktig å bryte det opp med designsnadder Her har vi retro kjøkkenstoler, 50-talls stereobenk, designlamper osv, blant Ikea kjøkkenbord, bokhyller osv. En god blanding Knuser jo et IKEA glass om dagen her i gården. Det holder å slippe is-biter i glasset så knuses det Nei, må si at IKEA ikke har imponert meg spesielt.
-Roger- Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Hehe, er baby nr 2 som bruker den nå, men erfaringen med første ungen viste at sengen kan brukes til de er litt over 2 år gammel. Så er det ikke gøy å ligge i slik "babyseng" lengre... En seng fra ikea hadde nok vært minst like god! Men mads, du burde absolutt tatt deg en tur på ikea for å kjøpe inn til leilighet/hus første gang du flytter ut! Ingard: Man skal ikke kaste isbiter i glasset
[space] Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Har ikke knust noe ennå her Vi har sprinkelsenger fra Ikea. Helt gull Nå sover begge i én seng, men de skal snart over i hver sin. De skal få lov å sove i de helt til de klarer komme seg opp i en køyeseng, som blir neste skritt. Har ikke plass to større senger.
[space] Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 -Roger-: Har du M3'en fortsatt? Funker/funket den med 2 unger?
fish Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Ja IKEA har jo de start-kitene for det meste på kjøkkenet osv... dit må man. Eller bare sende dama med kortet Hehe, sant... Driter i åssen tallerker osv ser ut jeg ass... Men benkplater osv ser veldig bra ut her... Er ikke gammelt! Det er positivt, for det koster. Gratulerer med leiligheta. Hmm... Hva skal jeg si, jeg jobber i møbelbransjen og er vel generellt over gjennomsnittet interessert i møbler og interiør. Du finner mye bra kvalitet for en rimelig penge. Gå for nøytrale farger på "store" møbler, så "spriter" du opp med farger på puter og pyntegjenstander. Black and white er kult, blandet med f.eks oransje nå på sommeren, så bytter du til lilla på høsten. Du safer deg inn hvis du går for beige, brunt og eik eller wengefarge. Kule lamper i stål/industrilook passer greit. Er selv veldig glad i glass og høyglans, men det er ett helvete å holde reint mtp at støvet synes med en gang. Er du "allergisk" for å tørke støv anbefaler jeg at du går for eikefargede eller hvite møbler. Tenker da på bord, tv-benk, reoler osv...
fish Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 cool RC drift. http://www.break.com/cue-the-cuervo/coo ... mo-2054392
Jordfræsar Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 316: om du vil, ta deg en tur hit å se hva jeg har gjort. Minimalistisk og i sort/hvitt stil og sorte høyglans høyttalere. Har noe som skal bryte igjennom som f.eks rødt. Men skal først fornye veggene med veggplater o.l i sommer før det kommer på veggen. Uansett ser den ene veggen slik ut!
316 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Se der ja, ser ut som noe jeg liker. Tar gjerne en tur jeg!
fish Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Skaffer du meg noe til innkjøpspris du da? Hehe... Mtp på frakta så går nok "vinninga opp i spinninga". Meeen.. Det er ikke min butikk, så da er det ikke enkelt for meg å gi rabatter.
Anbefalte innlegg