Nytern Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Nei, nå gir jeg meg ende over! Tenk at jeg ikke har fått med meg disse reisebrevene, trodde egentlig at jeg runda internett for en stund siden men nå er jeg neimen ikke sikker Tusentakk!
Markus E30 Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Planlegger også en tur til ringen i sommer! er jo ikke lange biten fra kiel og ned!
Julianv Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Nei, nå gir jeg meg ende over!Tenk at jeg ikke har fått med meg disse reisebrevene, trodde egentlig at jeg runda internett for en stund siden men nå er jeg neimen ikke sikker Tusentakk! viewtopic.php?f=9&t=229457 Her har du en til å lese .. Meg og en kamerat dro på langtur i en E34 med 300.000 på telleren igjennom 13 land, 13.000km og nesten 4 uker..
Jordfræsar Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Nei, nå gir jeg meg ende over!Tenk at jeg ikke har fått med meg disse reisebrevene, trodde egentlig at jeg runda internett for en stund siden men nå er jeg neimen ikke sikker Tusentakk! Kan sikkert lage en tur retur jobben! Så har du noe å lese i påsken
fish Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Nei, nå gir jeg meg ende over!Tenk at jeg ikke har fått med meg disse reisebrevene, trodde egentlig at jeg runda internett for en stund siden men nå er jeg neimen ikke sikker Tusentakk! Kan sikkert lage en tur retur jobben! Så har du noe å lese i påsken Skal mye til for å overgå Nytern's tur til Posten.
Jordfræsar Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Nei, nå gir jeg meg ende over!Tenk at jeg ikke har fått med meg disse reisebrevene, trodde egentlig at jeg runda internett for en stund siden men nå er jeg neimen ikke sikker Tusentakk! Kan sikkert lage en tur retur jobben! Så har du noe å lese i påsken Skal mye til for å overgå Nytern's tur til Posten. Haha, den er epic
noekult Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 BMW i3 testet. http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... test-ride/ Kunne godt tenkt meg BMW elbil i Oslo. Kjøre i kollektivfelt, slippe bomringpenger osv
Nytern Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Hva med videoblogg nytern? Haha, der sier du noe! Kanskje vi rettogslett skal droppe fotografering og heller filme Rimelig heftig å gå fra tur til posten til tur til Frankrike
Nytern Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Nei, nå gir jeg meg ende over!Tenk at jeg ikke har fått med meg disse reisebrevene, trodde egentlig at jeg runda internett for en stund siden men nå er jeg neimen ikke sikker Tusentakk! Kan sikkert lage en tur retur jobben! Så har du noe å lese i påsken Det må du gjerne gjøre! Funderer ikke dere andre på hva folk her ser i hverdagen da? Egentlig burde vi lage noe ala Hurtigruta minutt for minutt, bare med medlemmer her inne! Følg en person en dag via bilder og litt forklarende/misvisende tekst
Xavi0n Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Da var grunnkravet til befalskolen infridd og man har fått innkalling til artilleribataljonen på setermoen
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40527254 Denne var jo litt kul, men uansett å rå den er så er og blir den alt for dyr
Jordfræsar Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40527254Denne var jo litt kul, men uansett å rå den er så er og blir den alt for dyr Sant, men aldri likt rompa på de der (gammel eller ny). Får inderlig håpe at denne kommer (BMW 2 Series Gran Coupe)
Kjexx Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 hehehe sant... Du får lage eget reisebrev med volvoen din Men vi lager en felles...tror det er enklest... Ja det må vi gjøre.
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Sant, men aldri likt rompa på de der (gammel eller ny). Får inderlig håpe at denne kommer (BMW 2 Series Gran Coupe) [ Bilde ] [ Bilde ] Ja 2 serie GT ser lovende ut, småkule Mercedes CLA får god konkurranse der
Anbefalte innlegg