Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":lq96ilom]-Roger-: Har du M3'en fortsatt? Funker/funket den med 2 unger? :)

Jeg solgte m3´en da vi skulle få unge nr 2...

Med 1 unge fungerte det helt utmerket med coupe! Men det er jo selvfølgelig en fordel at man er ferdig med den største barnevognen som man har i begynnelsen.

Jeg kommer nok til å kjøpe coupe igjen senere da unge nr 2 har vokst litt :)

Skrevet

Jeg er forresten litt nysgjerrig på en touran som bil nr2 space.

Er du fornøyd?

EDIT: Men etter en rask titt på finn så ser vi jo at de ikke finnes i 4wd og da blir det uaktuelt..

Skrevet
Hæ? Ingen bimmers rabatt fish? Hvilken kjede jobber du for fish?

bimmersrabatt, jo det hadde vært noe. :-) Vi er ikke medlem av noe kjede, vi er en frittstående møbelbutikk, Møblér.

Her er en tøff sofa, Grand Prix

zj4968ucrxwkbpc875kb.gif

Skrevet

Touran fungerer egentlig skuffende bra, om du skjønner :)

Veldig fornøyd med hvordan den oppfører seg på veien, 1,9TDI fungerer overraskende godt, og praktisk med at en setter ungene rett inn, istedet for å bøye seg ned for å få de inn i barnesetene. Jeg ser at det blir en utfordring med de neste barnesetene, men vogna går helt greit inn bak under trekket en kan skjule bagasjen med. (Tvillingvogn) Det blir også plass til mer bagasje.

Bilen har gått 168.000km nå men stoffstolene ser fortsatt ut som nye. Er enig med betraktningen til Fredrik når det gjelder stoff vs skinn. Stoff holder seg vesentlig bedre!

Kom på etter vårmønstringen at faktisk kanskje en e46 m3 er mer praktisk enn en 993 når det kommer til å ha plass til 2 unger bak. (Som fremtidig bil nr. 2)

Gleder meg stort til den store vogna forsvinner!

Skrevet
Hæ? Ingen bimmers rabatt fish? Hvilken kjede jobber du for fish?

bimmersrabatt, jo det hadde vært noe. :-) Vi er ikke medlem av noe kjede, vi er en frittstående møbelbutikk, Møblér.

Her er en tøff sofa, Grand Prix

zj4968ucrxwkbpc875kb.gif

møblér hadde de her jeg bor også før de la ned... :)

Skrevet
":ww8jjxl6]Touran fungerer egentlig skuffende bra, om du skjønner :)

Veldig fornøyd med hvordan den oppfører seg på veien, 1,9TDI fungerer overraskende godt, og praktisk med at en setter ungene rett inn, istedet for å bøye seg ned for å få de inn i barnesetene. Jeg ser at det blir en utfordring med de neste barnesetene, men vogna går helt greit inn bak under trekket en kan skjule bagasjen med. (Tvillingvogn) Det blir også plass til mer bagasje.

Bilen har gått 168.000km nå men stoffstolene ser fortsatt ut som nye. Er enig med betraktningen til Fredrik når det gjelder stoff vs skinn. Stoff holder seg vesentlig bedre!

Kom på etter vårmønstringen at faktisk kanskje en e46 m3 er mer praktisk enn en 993 når det kommer til å ha plass til 2 unger bak. (Som fremtidig bil nr. 2)

Gleder meg stort til den store vogna forsvinner!

Ja, jeg tror også at stoffseter holder seg penere enn skinnseter.

Men hvis man behandler skinnsetene så går det vel mest sannsynligvis greit.

Noe som forøvrig kan gjøre at stoffseter blir ødelagt er jo nettopp små unger med is, sjokolade oppkast osv...

Problemet med unger og coupe er ikke så stort som man skulle tro egentlig mener jeg.

Tenk på at når du åpner døren og ligger frem setet så har du ganske stor åpning inn til baksetet for å feste/ta ut ungene :wink:

Man blir jo stående foran baksetet og ikke fra siden da.....

Skrevet
Hvor bor du, Jordfræsar? Står ikke noe under nicket ditt. Fylle ut der?

Og jeg som ønsker å være anonym på forumet :shock:

Var det noe spesielt forresten? :roll: Je kjæm i från Hamar ama.

Skrevet

Nei ingenting spesielt, du snakket med 316 og ba han om å ta seg en tur. Jeg hadde det for meg at du kom fra nord-vestlandet en plass :shock: Sorry hvis jeg fikk deg til å avsløre for mye, Superman ;)

Skrevet

Nei ingenting spesielt, du snakket med 316 og ba han om å ta seg en tur. Jeg hadde det for meg at du kom fra nord-vestlandet en plass :shock: Sorry hvis jeg fikk deg til å avsløre for mye, Superman ;)

Nææææææh det går fint du! I dont blame you med tanke på hvor mye jeg har snakka med Jørgen på forumet :P Jeg er nok noe mye større enn supermann, jeg er Hamarsing 8) Haug og flere her inne :)

Forresten kunne jeg tenkt meg et retrokjøleskap ala dette.

retro2.jpg

Skrevet

Trudde moderatorene hadde skjerpet seg :P Så feil kan man ta....

Lagde en tråd til info om en stilling i Oslo som kunne være til interesse for fler som er bilintressert. Så ble den sletta. Jaja. Blir "straffet" for å være hyggelig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...