Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Årets første tur :D

[ Bilde ]

Oi, her har jeg gått glipp av noe... :) Gratulerer med grom bil! :)

Hva slags motor er det i den?

Er bremsene bra? :lol:

Den har en 2.0liter på hele 125hk og 164(?)Nm :lol:

Søte små uventilerte skiver i front, og noen flotte tromler bak! Heldigvis er ikke vekta den aller største, så den er helt ålreit å bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, trodde du hadde 200 hk og massive bremser i god Porsche-tradisjon... Men den er nok gøy for det ja :)

Er 124 hk org. i CRXen også, ca. 140 med eksosanlegg og luftfilter som sitter på nå (har jeg blitt fortalt, Allah vet). Syns det er bra komprimiss mellom spark (den veier jo bare 900 kg.) og fornuft (må ikke risikere førerkortet for å ha det gøy på offentlig vei).

Stikk på Porsche-treff med Porsche-klubben, så får du sett mye rått :D Ofte Carrera GT o.l. tilstede på banedagene der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva oppnår man eller hva er hennsikten med og bøye grenrøret i en slik bue oppover og så ned... istedet for å bare la de strekke rett ned fra blokka?

[ Bilde ]

Alle rørene skal være like lange før collector og da må det være litt bøy på mesteparten av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skøy når GS katalogen kommer å man kan se på alt man ikke har råd til.

Synes årets katalog var copy/paste fra katalogen i fjor, som igjen var copy/paste fra året før der igjen... Lite nytt og da lite å bruke penger på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skøy når GS katalogen kommer å man kan se på alt man ikke har råd til.

Synes årets katalog var copy/paste fra katalogen i fjor, som igjen var copy/paste fra året før der igjen... Lite nytt og da lite å bruke penger på..

Synes ikke at GS er rimelige heller. Blir stort sett bare handla fra koed for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...