Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Han ønske en stor mercedes eller BMW helst 70 eller 80 talls bil.

Noen som har forslag?

Man kjører da ikke fra bryllupet sitt i en Mercedes :wink: Tenk å ødelegge kanskje den viktigste dagen i livet sitt på den måten, nei å kjøre Merce får begrense seg til turer hjem fra byen når man er dårlig :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute og kjørte litt folk i natt :P

å dragrace med merce w212 taxi i lyskryss til rundt 130 :lol: morsomt, han klarte ikke ta meg :D e200 cdi i gues :P

og fant ut at det er jo faktisk ganske bra bakseteplass i e90n min nå som jeg har lært at jeg ikke trenger sitte som jeg kjører F1 bil med beina strakt ut :lol: blir helste liten plass baki da mtp jeg er over 190. nå klarer jeg fint sitte bak meg selv i bilen uten å trø kneet. inni stolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er faktisk god plass i baksetet på E90, iallfall for to voksene. Verre blir det når tredje mann kommer da, da er det ikke så god plass lengere :)

Er alltid moro å kappkjørere litt, er år og dag siden jeg har gjort slike krumspring selv nå. Men vi hadde alltid en strekke hvor vi målte hvor mye vi klarer, det er ut av en rundkjøring og bortover en strekke og da er det om å gjøre å ha så mye fart som mulig før man kjører under en gang og sykkelbro. Var en bekjent som pluteselig minnet meg på denne lille artige "øvelsen", han hadde selv klart 180 km/t med sin lettere tuna 525d LCI og 210 km/t med sin E46 M3. En kompis av han hadde klart 202 km/t med sin E36 M3 3,2 så dette var det flere hadde moret seg med, jeg klarte ikke dy meg neste gang jeg kjørte der og peisa på det E90en klarte bortover og kunne stolt logge 195 km/t ved broa, på speedometer da 8)

Slikt er faktisk artig så lenge det holdes under kontrollerte former og på en tid av døgnet da det ikke er trafikk, er en god vei med solide midtrabatter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vil påstå det er bedre plass baki e90'n enn audi a4 iaf, har vært alt for mange timer baki baksetet på en slik.

motorveien her og er eneste stor race slette sånn sett :P iaf om man kjører litt rånete bimmer og slikt, hehe

traff på en skyline og i går, lå på sia av meg i rundt 130 og plutselig forsvant han i sikkert 250 :lol: skal visst være en 600hk+ i den, fy kor det går :P har vell mista lappen 3 ganger elns eieren.

såå fikk plutselig veldig lyst på 2/300sx, impreza wrx elns :lol: savner turbo.. men vet selv jeg eier ikke begrensing når det gjelder fart, så er kanskje ikke så lurt enda. få litt mer vett i hode først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg er litt stolt av meg selv der. Selv om jeg er glad i fart og liker å dra på litt så kjører jeg veldig pent og pyntelig, er rett og slett livredd for å miste lappen eller livet for den saks skyld. Er så jækla fort gjort og jeg har hatt flaks så mange ganger at jeg får ta det som ett tegn, også hjelper det jo å kjøre 520i med autolat også da :lol: Den byr jo ikke akkurat opp til fartsfylte opplevelser og heftig kjøring på svingete veier med breisladd ut sv hver sving :mrgreen: Stakkars Gråtass, den er en trygg og god bil som ikke vil noen noe vondt :P

E90en er rebellen som kan by opp til uforsvarlig kjøring av og til, selv om den lett lett lar seg temme :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg rimelig voksen når jeg faktisk holder høyrefilen med cruisen på i 85 selvom det kommer folk opp på siden som vil prøve seg mot kompressor-vognen min.. :cool: Er noe i det at når man har nok effekt, så VET man at man hadde tatt de og dermed ikke gidder.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er faktisk god plass i baksetet på E90, iallfall for to voksene. Verre blir det når tredje mann kommer da, da er det ikke så god plass lengere :)

Er alltid moro å kappkjørere litt, er år og dag siden jeg har gjort slike krumspring selv nå. Men vi hadde alltid en strekke hvor vi målte hvor mye vi klarer, det er ut av en rundkjøring og bortover en strekke og da er det om å gjøre å ha så mye fart som mulig før man kjører under en gang og sykkelbro. Var en bekjent som pluteselig minnet meg på denne lille artige "øvelsen", han hadde selv klart 180 km/t med sin lettere tuna 525d LCI og 210 km/t med sin E46 M3. En kompis av han hadde klart 202 km/t med sin E36 M3 3,2 så dette var det flere hadde moret seg med, jeg klarte ikke dy meg neste gang jeg kjørte der og peisa på det E90en klarte bortover og kunne stolt logge 195 km/t ved broa, på speedometer da 8)

Slikt er faktisk artig så lenge det holdes under kontrollerte former og på en tid av døgnet da det ikke er trafikk, er en god vei med solide midtrabatter :)

Håper politiet er her inne på forumet og tar deg for dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

traff på en skyline og i går, lå på sia av meg i rundt 130 og plutselig forsvant han i sikkert 250 :lol: skal visst være en 600hk+ i den, fy kor det går :P har vell mista lappen 3 ganger elns eieren.

.

vet om en E90 som hadde grisa den skylinen lett... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...