Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Minus 21500.- :cry:

Det er takka følte jeg betalte nok skatt i fjor men

Ja, ikke sant. Welcome to the club! Vi får trøste oss med at nå får vi nok se flere mil med firefeltsmotorvei, massevis av sykehjemsplasser og nyoppussende skoler. For det er vel det skattepengene går til, er det ikke?

Hehe jeg viste at jeg fikk smell, var 70 000 jeg ikke hadde betalt skatt av ;)

trodde jeg skulle få 30 000 så ble jo nesten litt fornøyd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som skal skrive kjøring på selvangivelse må få med seg at 35 000 km (1,5 kroner) er økt til 50 000 km... Så nå får du igjen 1,5 kroner helt opp til 50 000 km... Jeg fant også ut av når du har trukket av minstefradraget på 13 900, så får du igjen 28 prosent av den summen som står der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som skal skrive kjøring på selvangivelse må få med seg at 35 000 km (1,5 kroner) er økt til 50 000 km... Så nå får du igjen 1,5 kroner helt opp til 50 000 km... Jeg fant også ut av når du har trukket av minstefradraget på 13 900, så får du igjen 28 prosent av den summen som står der.

På min så har de allerede regnet ut kjøringen for meg, var ikke det rart ? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe parkett til god pris? Tenker meg en Kährs Portofino, foreløpig klart å komme ned til ca. 480 som håndverker :P Noen som vet om noe lurt sted? :D

Det er mange som importerer Kährs-parkett fra England til gode priser. Står endel om dette på byggebolig.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare kjekkere å ha penger til gode. Skatten i kroner og øre blir den samme uansett( faktisk bedre butikk å betale restskatt)

Ja, det ekke kødd det. Men det føles nok ikke sånn hvis man får en baksmell på tusener av kroner, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What a fuck......

Merke: AUDI

Modell: Q5 (8R) Quattro Diesel

Typ: 2.0 TDI

Registreringsår: 2009-2012

Ja... Skal jeg ringe purken? ;) Nei, så at jeg hadde bomma med et siffer! :lol:

Da ble det noe annet ja!

Merke: AUDI

Modell: Q7 (4L) Diesel

Typ: 6.0 TDI

Registreringsår: 2009-2012

TYPEINFO

Karosserikode: 4L

Motorkode: CCGA

Motoreffekt: 368

Maskin! Gjør visst 0-100 på 5,5 sekunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare kjekkere å ha penger til gode. Skatten i kroner og øre blir den samme uansett( faktisk bedre butikk å betale restskatt)

Ja, det ekke kødd det. Men det føles nok ikke sånn hvis man får en baksmell på tusener av kroner, hehe..

Jeg fikk 7000 i restskatt i år, er kjipe penger, men det poengterte viktigheten av å ha "nødkonto"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...