Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ellers er det kanskje bare en forkrommet plastikkbit med et ord på? TDI betyr jo at bilen er turbomatet fra fabrikken. Jeg synes det høres heller tvilsomt ut at noen har satt på en kompressor i tillegg.

Så er det jo litt betenkelig at salgsannonsen for den andre Q7'en er så full av skrivefeil og dårlig formulerte setninger.

Q7 V12 diesel er vel noe av det aller mest dekadente som finnes av moderne bil! Det blir så mye at det nesten blir litt tøft. Nesten! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sto det ikke noe på... Da var vel den jeg så ytterligere trimma da!?

[ Bilde ]

Her står det "Supercharged"

Vet at enkelte kaller turbo supercharger utenfor Norges grenser, så mistenker nok at det ikke er satt på noe ekstra. Kan seff godt hende at mengden diesel som blir spurtet inn er justert, men vil vel i utgangspunktet tro at eiere av slike biler ikke ser nødvendigheten med det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm driver å leker med tanken på å selge bilen.. :roll:

Hva tror dere jeg kan få for den?

2000mod 330cia, fullt m3-interiør, coilovers, fine 17" på nye dekk både vinter og sommer, 139.000km, ESS kompressor TS1. Veldig velholdt, kun små steinsprut på panser samt to må hakk i fanger foran.

Lysten på diesel med mye effekt er stor, samt det nærmer seg vel sakte men sikkert stasjonsvognepoken for min del også.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm driver å leker med tanken på å selge bilen.. :roll:

Hva tror dere jeg kan få for den?

2000mod 330cia, fullt m3-interiør, coilovers, fine 17" på nye dekk både vinter og sommer, 139.000km, ESS kompressor TS1. Veldig velholdt, kun små steinsprut på panser samt to må hakk i fanger foran.

Lysten på diesel med mye effekt er stor, samt det nærmer seg vel sakte men sikkert stasjonsvognepoken for min del også.. :roll:

HEIHEIHEI!!!! Du skal ha med treern på modball!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbruket som tar knekken på deg? Hehe

Forbruket er ganske greit syns jeg.. ;) 1.1 på milen blandet.. :)

Hmm driver å leker med tanken på å selge bilen.. :roll:

Hva tror dere jeg kan få for den?

2000mod 330cia, fullt m3-interiør, coilovers, fine 17" på nye dekk både vinter og sommer, 139.000km, ESS kompressor TS1. Veldig velholdt, kun små steinsprut på panser samt to må hakk i fanger foran.

Lysten på diesel med mye effekt er stor, samt det nærmer seg vel sakte men sikkert stasjonsvognepoken for min del også.. :roll:

HEIHEIHEI!!!! Du skal ha med treern på modball!!

hahaha, skal beholdes til etter sommeren.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...