Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

heihei!!! ro ned egga dine a lizzom!!! jeg er loco del croko gængsta lizzom!

haha idag er jeg i kranglehumør med alle i hele verden...makan til idioter "hva mener du med at dere ikke rekker fra vestby til larvik på under 2timer"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha idag er jeg i kranglehumør med alle i hele verden...makan til idioter "hva mener du med at dere ikke rekker fra vestby til larvik på under 2timer"...

Da foreslår jeg at du logger deg ut av Bimmers for resten av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du faller og knekker rumpa eller no!! Eller jeg mener...Jeg foreslår at du gjør det!

Dont tell me what to do mister :)

Her på forumet er jeg sprudlende glad og en kjent humørsprede (med unntak overfor the fredriks) så tviler på at jeg skal logge meg av her.. Med mindre 75stk sier seg enige innen 75minutter... Da skal jeg logge meg av ut ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du skal få lov å bli av meg.. ;)

Forresten, noen som har erfaring med DD subwoofere? Tenkte å handle en liten 8" sub så jeg får litt bedre plass i bagasjen og har hørt litt diverse om disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, var kun ett velmenende råd :)

hehe slapper helt av :)

Haha, du skal få lov å bli av meg.. ;)

Forresten, noen som har erfaring med DD subwoofere? Tenkte å handle en liten 8" sub så jeg får litt bedre plass i bagasjen og har hørt litt diverse om disse.

Har lurt litt på det selv.. Men kom frem til at bagasjen blir flittig brukt og da oppgraderer jeg heller høyttalerne i bilen i førsteomgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, var kun ett velmenende råd :)

hehe slapper helt av :)

Haha, du skal få lov å bli av meg.. ;)

Forresten, noen som har erfaring med DD subwoofere? Tenkte å handle en liten 8" sub så jeg får litt bedre plass i bagasjen og har hørt litt diverse om disse.

Har lurt litt på det selv.. Men kom frem til at bagasjen blir flittig brukt og da oppgraderer jeg heller høyttalerne i bilen i førsteomgang...

Er derfor jeg vil ha 8".. ;) Har nå dobbel 12" av lugubert merke, så regner i grunn med at ALT er en oppgradering lydmessig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...