wicky124 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 vi betaler nesten det samme....bare litt under...
Julianv Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Hahaha ja NESTEN det samme.. Neida koster ca 12.000kr for 1 ukes tur, da inkl hoteller. Så er ikke så gale..
SigurdE36 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Er jo nesten gratis da, men Gumball er jo "nesten" gratis det og da Wicky
Haukefer Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Det staves "trinen" din... aights?! Inaya sier det sånn og da er det sånn![ Bilde ] Haha, der fikk jeg endelig se hvordan du ser ut.. Høres jo ut som som tidenes gay...... Men slapp av Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
wicky124 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 ikke la meg bitchslappe deg!! Trinen din er sånn...slang her i oslo når man kjeder seg... derfor...Men jeg har ikke fiksa håret mitt på det bildet...hahaha
Tzunami Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Å så sinna da wicky Sent from my toaster using Tapatalk 2
wicky124 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 heihei!!! ro ned egga dine a lizzom!!! jeg er loco del croko gængsta lizzom! haha idag er jeg i kranglehumør med alle i hele verden...makan til idioter "hva mener du med at dere ikke rekker fra vestby til larvik på under 2timer"...
Fredrik 90 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 haha idag er jeg i kranglehumør med alle i hele verden...makan til idioter "hva mener du med at dere ikke rekker fra vestby til larvik på under 2timer"... Da foreslår jeg at du logger deg ut av Bimmers for resten av dagen...
wicky124 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Håper du faller og knekker rumpa eller no!! Eller jeg mener...Jeg foreslår at du gjør det! Dont tell me what to do mister Her på forumet er jeg sprudlende glad og en kjent humørsprede (med unntak overfor the fredriks) så tviler på at jeg skal logge meg av her.. Med mindre 75stk sier seg enige innen 75minutter... Da skal jeg logge meg av ut ikveld.
Julianv Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Haha, du skal få lov å bli av meg.. Forresten, noen som har erfaring med DD subwoofere? Tenkte å handle en liten 8" sub så jeg får litt bedre plass i bagasjen og har hørt litt diverse om disse.
wicky124 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Slapp av, var kun ett velmenende råd hehe slapper helt av Haha, du skal få lov å bli av meg.. Forresten, noen som har erfaring med DD subwoofere? Tenkte å handle en liten 8" sub så jeg får litt bedre plass i bagasjen og har hørt litt diverse om disse. Har lurt litt på det selv.. Men kom frem til at bagasjen blir flittig brukt og da oppgraderer jeg heller høyttalerne i bilen i førsteomgang...
Haukefer Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 ikke la meg bitchslappe deg!! Trinen din er sånn...slang her i oslo når man kjeder seg... derfor...Men jeg har ikke fiksa håret mitt på det bildet...hahaha Haha! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Julianv Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Slapp av, var kun ett velmenende råd hehe slapper helt av Haha, du skal få lov å bli av meg.. Forresten, noen som har erfaring med DD subwoofere? Tenkte å handle en liten 8" sub så jeg får litt bedre plass i bagasjen og har hørt litt diverse om disse. Har lurt litt på det selv.. Men kom frem til at bagasjen blir flittig brukt og da oppgraderer jeg heller høyttalerne i bilen i førsteomgang... Er derfor jeg vil ha 8".. Har nå dobbel 12" av lugubert merke, så regner i grunn med at ALT er en oppgradering lydmessig
Anbefalte innlegg