Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan kumho dekk strekker seg? ser på noen kumho Ecsta Le Sport KU39. har nankang ns2 nå og er på håret det er plass :P så kan ikke være noe større. utifra det jeg leser så skal kumho være bedre så tenkte kanskje prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør her også! Er dette ett tegn på at radiatoren må byttes eller holder det å bytte ekspansjonstank og pakkningen i bunnen av denne? Er ingen dramatikk med kokende kjøleveske som spruter ut i motoren så dampen står men kun denne lille "svettingen" her? :?

jaonne2bp6evgz290qpf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips ang dekk dimensjoner på en e36

Er 17" felger, 8" forran og 9" bak.

Hva er et allright dekkdim til dette, uten å måtte subbe, og uten ekstremvalsing av burr på en bil som skal være sånn passe lav :P

Hadde 205/40R17 og 215/40R17 på min gamle, det var 17x8 og 17x9 ET20. Subbet pittelitt bak før jeg valset kanten inni hjulbuen. Mer valsing enn den knekken inni er ikke noe behov for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør her også! Er dette ett tegn på at radiatoren må byttes eller holder det å bytte ekspansjonstank og pakkningen i bunnen av denne? Er ingen dramatikk med kokende kjøleveske som spruter ut i motoren så dampen står men kun denne lille "svettingen" her? :?

[ Bilde ]

billigste er jo å prøve med ekspansjonstank og pakning først :)

men ville vasket det vekk først, når bilen er kald.. for å se hvor mye den faktisk svetter.. er noe med det at man ikke skal pille på ting som funker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokkke: kjøp en kasset(selger det evt på biltema ellerno) også putter du inn kasseten også går det aux kabel ut av den :)

Prøvde det i e38'n,helt ubrukelig :-P da er Fm sender bedre..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser man om nabouset/nærmeste leilighet som har bil og ser om der er lys. Banker forsiktig på, beklager for brydderiet så sent på kvelden og spør om de har en jekk å låne til i morgen :)

Bor i blokker med en gjennomsnittsalder på 75 eller no..Tviler på at det er noen som er våkne midt på natta og kan låne meg jekk..

Men så standhaftig og tøff og egenrådig som jeg er...så brukte jeg bare original mercedes jekk...Funka fett som faen!

oyvke6j0ifrzbkxjqqum.png

6ghrr4m520crl9y309q9.png

Trenger senk og spacere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør her også! Er dette ett tegn på at radiatoren må byttes eller holder det å bytte ekspansjonstank og pakkningen i bunnen av denne? Er ingen dramatikk med kokende kjøleveske som spruter ut i motoren så dampen står men kun denne lille "svettingen" her? :?

[ Bilde ]

billigste er jo å prøve med ekspansjonstank og pakning først :)

men ville vasket det vekk først, når bilen er kald.. for å se hvor mye den faktisk svetter.. er noe med det at man ikke skal pille på ting som funker :P

Tenke å gjøre det ja, har etterfylt veske nå så får vi se om det kommer noe ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...