Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper så innmari at det er han jeg tror det er! [-o<

Hadde nesten betalt for at det hadde vært han!

Meen, så har det desverre blitt en del av disse i skien i det siste..å være 18åring og eie en "porsche" er vel stort, lurt er det og :lol:

Skrevet

Meen, så har det desverre blitt en del av disse i skien i det siste..å være 18åring og eie en "porsche" er vel stort, lurt er det og :lol:

Er Magnus Tvedt. Hvis du vet hvem det er ?

Skrevet

Er det noe grensekontroll når man kjører til Storlien fra Trondheim? Eller er det litt som i Junkerdal i Nordland hvor jeg aldri har sett kontroll? :D

Skrevet
Er det noe grensekontroll når man kjører til Storlien fra Trondheim? Eller er det litt som i Junkerdal i Nordland hvor jeg aldri har sett kontroll? :D

Hehe, to av mine kollegaer ble stoppa langt inne i Junkerdalen!!! :mrgreen:

Skrevet
Det der er jo ikke Porsche, det er jo mere Audi med den lille fisen av en motor hehe

Men likevel går den like godt som en E30 M3, i tillegg til at den har bedre balanse.

Skrevet

Fillern..da var det ikke han :P

Som sagt, altfor mange av dem i området..

Skrevet
":1nohm060]
Det der er jo ikke Porsche, det er jo mere Audi med den lille fisen av en motor hehe

Men likevel går den like godt som en E30 M3, i tillegg til at den har bedre balanse.

Aaah 944 Turbo altså, da er det kanskje litt mere futt i den ja, vanlig 924 er ikke mye og skryte av

Skrevet

Fillern..da var det ikke han :P

Som sagt, altfor mange av dem i området..

Da hadde jeg rett da :D

spottet en artig politibil akkurat :)

Tok et SYKT bra bilde med speilrefleksen:

32hsmgvkd3pvof45ve2k.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...