Erik89 Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Håper så innmari at det er han jeg tror det er! Hadde nesten betalt for at det hadde vært han! Meen, så har det desverre blitt en del av disse i skien i det siste..å være 18åring og eie en "porsche" er vel stort, lurt er det og
Jordfræsar Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Snakker vi karma? får vel som fortjent! Forresten, nå erre hælj. Godt vær sa´n
///FredriK.S Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Håper så innmari at det er han jeg tror det er! Hadde nesten betalt for at det hadde vært han! Meen, så har det desverre blitt en del av disse i skien i det siste..å være 18åring og eie en "porsche" er vel stort, lurt er det og Er Magnus Tvedt. Hvis du vet hvem det er ?
ingard Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Er det noe grensekontroll når man kjører til Storlien fra Trondheim? Eller er det litt som i Junkerdal i Nordland hvor jeg aldri har sett kontroll?
Tom K Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Det der er jo ikke Porsche, det er jo mere Audi med den lille fisen av en motor hehe
316 Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Er det noe grensekontroll når man kjører til Storlien fra Trondheim? Eller er det litt som i Junkerdal i Nordland hvor jeg aldri har sett kontroll? Hehe, to av mine kollegaer ble stoppa langt inne i Junkerdalen!!!
[space] Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Det der er jo ikke Porsche, det er jo mere Audi med den lille fisen av en motor hehe Men likevel går den like godt som en E30 M3, i tillegg til at den har bedre balanse.
Erik89 Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Håper så innmari at det er han jeg tror det er! Hadde nesten betalt for at det hadde vært han! Meen, så har det desverre blitt en del av disse i skien i det siste..å være 18åring og eie en "porsche" er vel stort, lurt er det og Er Magnus Tvedt. Hvis du vet hvem det er ? Fillern..da var det ikke han Som sagt, altfor mange av dem i området..
Tom K Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 ":1nohm060]Det der er jo ikke Porsche, det er jo mere Audi med den lille fisen av en motor hehe Men likevel går den like godt som en E30 M3, i tillegg til at den har bedre balanse. Aaah 944 Turbo altså, da er det kanskje litt mere futt i den ja, vanlig 924 er ikke mye og skryte av
[space] Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Synes det så ut som et Turbo-merke bakpå der ja, men vet jo ikke sikkert.
-Erik- Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Håper så innmari at det er han jeg tror det er! Hadde nesten betalt for at det hadde vært han! Meen, så har det desverre blitt en del av disse i skien i det siste..å være 18åring og eie en "porsche" er vel stort, lurt er det og Er Magnus Tvedt. Hvis du vet hvem det er ? Fillern..da var det ikke han Som sagt, altfor mange av dem i området.. Da hadde jeg rett da spottet en artig politibil akkurat Tok et SYKT bra bilde med speilrefleksen:
Dirty Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 http://www.nitrocircus.com/videos/0-Maj ... il%2BCrash Fy faen å sykt
Anbefalte innlegg