Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var ute og cruisa med BMWen i Oslo Sentrum for første gang igår før jeg skulle videre noen ærender(men kom ikke så langt), kjørte ned på Aker Brygge, slik jeg bruker å gjøre. Jeg rygger inn mot sperresøylene mot selve brygga også som jeg pleier. Det var da Aker Brygge ble snudd på hodet.. Folk klappa meg på skuldern:"Jævla fin", "Jævla bra, en skikkelig klassiker", mennesker på utestedene rett ved begynte å reise seg og glane og mannfolka måtte ta bilen i nærmere øyesyn.

Det har egentlig vært slik før også, men denne gangen da folk begynte å titte inn i coupeen at man fikk satt prikken over i'en :)

Rett og slett ordentlig gøy! En fotograf begynte å ta bilder og en jente han hadde med seg gav jeg lov til å posere over framskjermen :P

Flott vestkantungdom tittet i ekstase med blazerene sine med gullknapper :P

Det virka som en god dag ;) Eneste jeg har fått er "-Kul bil, aldri sett sånn før." :P

Skrevet

noen som har peiling på de nye v70ene ? tenker på 2011 og opp. har en v70 2003 mod som skal byttes ut, har ikke vert så fornøyd med den mye problemer.

Skrevet
Får jo alt utenom svar på spørsmålet mitt her inne :P

Hadde du forventet noe annet i Tulletråden? :)

Har fått svar på mye nyttig her inne før ;)

Skrevet
Får jo alt utenom svar på spørsmålet mitt her inne :P

Hadde du forventet noe annet i Tulletråden? :)

Har fått svar på mye nyttig her inne før ;)

Det er sant, men det kan jo forekomme jangel alikevel. :)

Skrevet

Haha, sitter å ser på nattpatrulien nå, en e60 som står godt planta inni ett butikkvindu...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
Haha, sitter å ser på nattpatrulien nå, en e60 som står godt planta inni ett butikkvindu...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrangler det i vindusviskerene dine haukefer?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...