Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, sitter å ser på nattpatrulien nå, en e60 som står godt planta inni ett butikkvindu...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrangler det i vindusviskerene dine haukefer?

Nei ikke som jeg har merka, gjør dine? :P faktisk første dag idag jeg har måttet brukt viskerne siden jeg kjøpte bilen, utenom når jeg her spylt ruta da..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sitter å ser på nattpatrulien nå, en e60 som står godt planta inni ett butikkvindu...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrangler det i vindusviskerene dine haukefer?

Nei ikke som jeg har merka, gjør dine? :P faktisk første dag idag jeg har måttet brukt viskerne siden jeg kjøpte bilen, utenom når jeg her spylt ruta da..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Er de helt stille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja di er helt rolige :-)

Er jo jævla grett å spør om ting angående bmw innpå ett bmw forum, drit å bli henvist til Google da når du forventer svar fra noen som har god peiling på det som blir spurt om..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sitter å ser på nattpatrulien nå, en e60 som står godt planta inni ett butikkvindu...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Sett den før, Fredrikstad var det vel? Var vel en polakk om jeg ikke husker feil. Og han var IKKE full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sitter å ser på nattpatrulien nå, en e60 som står godt planta inni ett butikkvindu...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Sett den før, Fredrikstad var det vel? Var vel en polakk om jeg ikke husker feil. Og han var IKKE full.

Jepp, polakk som faktisk var avholdsmann!! Det er han og ene maskinisten ombord, han er også polakk og avholdsmann!!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sitter å ser på nattpatrulien nå, en e60 som står godt planta inni ett butikkvindu...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Sett den før, Fredrikstad var det vel? Var vel en polakk om jeg ikke husker feil. Og han var IKKE full.

Jepp, polakk som faktisk var avholdsmann!! Det er han og ene maskinisten ombord, han er også polakk og avholdsmann!!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ja, det finnes faktisk polakker som ikke er idioter! :mrgreen: Broren min har fått en som nabo, og kollega. Han er ganske ålreit, og kommer fra en velstående familie i Polen. Til og med småflylappen har han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...