Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjørte dunlop 265/35 først, det var hel håpløst, så byttet til falken 245/35 i går. Ingen forskjell what so ever, akkurat like trangt, så ser at det er forskjell på dekkmerker ja :P Frykter jeg må på 235/35

Gå inn på 318 tråden min, felgene bak er 19*9,5" med 235/35/19

Se der ja, så jo ikke så ille ut :)

Kjørte dunlop 265/35 først, det var hel håpløst, så byttet til falken 245/35 i går. Ingen forskjell what so ever, akkurat like trangt, så ser at det er forskjell på dekkmerker ja :P Frykter jeg må på 235/35

Falken. :) de er smale

Sier du det? Føler det er tvert imot, men mulig jeg tar feil :)

Ta en titt her : viewtopic.php?f=1&t=251821&hilit=+dekkstrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg har redigert en film, hva synes dere? :) Kom gjerne med positive og negative tilbakemeldinger ^^, Sleng gjerne inn en "like" også når dere først er der :D

så moro ut det :) bra til å være førstegangs redigering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte dunlop 265/35 først, det var hel håpløst, så byttet til falken 245/35 i går. Ingen forskjell what so ever, akkurat like trangt, så ser at det er forskjell på dekkmerker ja :P Frykter jeg må på 235/35

Falken. :) de er smale

har ikke erfaring med falken selv, men ser folk skriver det varierer mye fra modell til modell hvor breie dem er. noen skriver dem måtte gå ned en dimmensjon for at det skulle ble likt som dem falken dem hadde før osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på huset er det en som har blitt sengeliggende pga ødelagt rygg. Da må jeg jobbe overtid i dag, samt fredag og lørdag som jeg egentlig har fri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...