Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går ann å polere tre listene i e39? Mne er blitt litt ripete, matte og stygge.

Sent from a galaxy far far away

Ser ut som at det er et mer enn nok klarlakk på listene i min bil, så vil tro det skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir 3,91 utveksling diff på b28?

Finnes det noen plass det står kanskje XD

Omtrent akkurat like slitsomt som 4.10, som du spurte om tidligere:p ville aldri valgt noe høyere enn 3,25 - ikke så lenge du skal bruke den til vanlig. Finnes vel exel ark, og kalkulatorer, om du har all data du må skrive inn, og gidder å lete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den definitivt kuleste opplevelsen som drosjesjåfør i natt. Fikk en tur inn i bilen hvor navnet virket kjent, og joda når jeg kom frem sto en av Norges rikeste menn der.

Praten gikk løst og han var virkelig en kul og jordnær person. Alt fra politikk til bil ble diskutert.

Når vi kommer frem betaler han kontant og tipser veldig godt, og på vei ut døren hører jeg:

"Skal ikke ta en titt på Bentleyen da?"

:shock: Jeg er ikke vond og be, og spretter ut av bilen. Garasjedøren glir sakte opp og en flunka ny Bentley Mulsanne viser sin prakt midt i rommet :o

Etter et lite minutt med noen runder rundt bilen og diverse superlativer fra min side, skal jeg til og takke for meg før han åpner døren og sier: "stig på". Herregud, å sitte i en Bentley Mulsanne mens Bergens rikeste mann står utenfor og forklarer entusiastisk hvordan ting fungerer men en genuin entusiasme på lik linje med enhver dreven bilentusiast er noe av det mest absurde jeg har opplevd :mrgreen:

Fantastisk kar, fantastisk bil, utrolig opplevelse.

20100525085421539.jpg

Bentley-Mulsanne-Interior-01-lg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...