Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte noen nye felger idag! 17" BMW style 32 til E24n :) Fikk de grisebillig da de trenger mye kjærlighet! Planen er å pulverlakkere de :)

Hva er det man vanligvis gjør? Sandblåser? Glassblåser? Hvor fin sand bruker man egentlig?

Noen som anbefaler en flink pulverlakkerer på Østlandet?

Slik blir de seendes ut på bilen :D

[ Bilde ]

Fyfan den der var fin

Sent from a galaxy far far away

Så har jeg fått tak i slik frontspoiler nå mest sansynlig og svart dekorstripe har jeg liggende :)

Hvis du noengang vurderer å selge bilen må du snakke med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rød på bildet der er vel hentet fra google. Photoshoppet nøyaktig det bildet der for vel et år siden, i en konk her på forumet :D

Det er korrekt, jeg har brukt bilen som inspirasjon, fant bildet for ca. 3 år siden, dekorstripe ble bestilt, svart interiør fant jeg i høst, og det er satt inn, frontspoiler har jeg også funnet etter ca. 3 års leting, felgene fant jeg igår og hentet dem :) Alt faller på plass iløpet av et par uker, når det har tatt flere år å finne delene :roll:

Jeg skal kontakte deg først Xavi0n når jeg skal selge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pranket min far idag :D

Andrebilen er en Nissan Micra, så når min mor stikker av med Audien (som er alltid), må han kjøre micraen til og fra jobb, og rundt omkring generelt.

Siden jeg ikke fikk brukt den svarte folien, ment for interiørlistene mine, fant jeg ut at jeg skulle skrive ut noen A4 ark, med et bilde delt i 3, på 3 ark. Klippet det ut, satt det sammen og tegnet over på folien. Klippet til igjen og monterte folien :D

I tilegg fulgte det med en karbon haifinne/wannabe antenne når jeg hentet bilen min, så monterte likegreit den også.

Mission Micra Pimping:

uveh109exv62z4p5gm6v.jpg

kupkt08xr1wj4zvgav76.jpg

4ucpewo0hfrczymu8p89.jpg

Min far ligger hjemme og hviler, så jeg måtte snike meg inn på grusen deres og montere det stealth. Har ikke sagt noe til dem, så blir spennende å se hvor lang tid det tar før de merker pimpingen. Hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pranket min far idag :D

Andrebilen er en Nissan Micra, så når min mor stikker av med Audien (som er alltid), må han kjøre micraen til og fra jobb, og rundt omkring generelt.

Siden jeg ikke fikk brukt den svarte folien, ment for interiørlistene mine, fant jeg ut at jeg skulle skrive ut noen A4 ark, med et bilde delt i 3, på 3 ark. Klippet det ut, satt det sammen og tegnet over på folien. Klippet til igjen og monterte folien :D

I tilegg fulgte det med en karbon haifinne/wannabe antenne når jeg hentet bilen min, så monterte likegreit den også.

Mission Micra Pimping:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Min far ligger hjemme og hviler, så jeg måtte snike meg inn på grusen deres og montere det stealth. Har ikke sagt noe til dem, så blir spennende å se hvor lang tid det tar før de merker pimpingen. Hehehe.

Justert noe mer til høyre? ;)

Edit: Steike for en bil :D Mini X6, digg! Kan man anta en startpris på 650 tusen ish?

MJP_3480.jpg

MJP_3515.jpg

MJP_3500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bydd på en klokke på eBay som passer bra til meg og 2002'n min. Kommer nok neppe til å vinne auksjonen, men:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Bra funn. Er det 10K gold-filled?

Hvis inskripsjonen på baksiden er relativt personlig, bør ikke sluttprisen bli så høy heller. :)

Tja, det er vel det. Det står goldfilled, ja.

It has a 17 jewel movement which runs and keeps great time. It has a gold filled case and band and both are without flaw.

Er ganske personlig ja, den ble gitt til en type som gikk av med pensjon.

$T2eC16hHJF8FFp-JCgd7BRbB29pScg~~60_12.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...