Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, gjett hva jeg gjorde ca akkurat nå da?

Sendte en mail!

Denne karen driver med bruktbilsalg men bilen selges privat, det er litt kjipt da jeg helst handler via forhandler denne gangen :)

Edit: Jeg fikk forresten enda en mail fra selgeren jeg prata om i stad, nå var det fritt frem for å ringe ang. bilen igjen :lol:

Edit2: Jeg vet at 5-serieselger ikke kan lese e-post men jeg prøvde læll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, gjett hva jeg gjorde ca akkurat nå da?

Sendte en mail!

Denne karen driver med bruktbilsalg men bilen selges privat, det er litt kjipt da jeg helst handler via forhandler denne gangen :)

Edit: Jeg fikk forresten enda en mail fra selgeren jeg prata om i stad, nå var det fritt frem for å ringe ang. bilen igjen :lol:

Edit2: Jeg vet at 5-serieselger ikke kan lese e-post men jeg prøvde læll!

Ok, kanskje du burde ringe umiddelbart før noen ombestemmer seg? :)

Greit å handle via forhandler - og hvor stor blir egentlig prisforskjellen mellom å kjøpe fra forhandler og forhandler som dealer på fritiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke veldig stor, men gudene vet.. Herved gir jeg meg selv 1 ukes frist til å finne "ny" bil! Klarer jeg ikke det kjører jeg rustvraket på tur!

Jeg får drøye ringinga til i morra tenker jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor mye jeg må space foran på bilen? 9"et 24 går akkurat. Jeg skal ha på 9, 5" et 24.

hvis 9" et24 passer perfekt så passer ikke 9,5" et24 da den bygger en kvart tomme mer begge veier siden et går utifra midten av felgen,

såfremst du ikke har en kvart tomme klaring inn og utover da.

noen som har tips på hvor skaffe det verktøyet forå montere inn klemlista til frontruta på e30 igjen?

hadde link til en på ebay en gang, men finner ikke igjen :P

Du tenker på noe i denne stilen?

det jeg mente ja :) takker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor mye jeg må space foran på bilen? 9"et 24 går akkurat. Jeg skal ha på 9, 5" et 24.

hvis 9" et24 passer perfekt så passer ikke 9,5" et24 da den bygger en kvart tomme mer begge veier siden et går utifra midten av felgen,

såfremst du ikke har en kvart tomme klaring inn og utover da.

noen som har tips på hvor skaffe det verktøyet forå montere inn klemlista til frontruta på e30 igjen?

hadde link til en på ebay en gang, men finner ikke igjen :P

Du tenker på noe i denne stilen?

det jeg mente ja :) takker.

Greit nok. Men det var ikke det jeg spurte om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen idag (morgen-delen) må være den treeeeegeste ever.... Altså,,,stod opp i tide..fikk lekt med babyen..gjort meg klar.. kom meg avgårde i tide.. rakk innom butikken før jobb..lagde meg kaffe og logget på alle systemer før kl 0730.. Og etter det...IKKE EN DRITT Å GJØRE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...