Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har man jo anledningen til å diskutere hva man vil (iht. forumreglene selvsagt). Det eneste som ikke er tillat er chatting og søpleprat, hva er det som er så vanskelig med å ikke forstå dette..?

Du kan så si, men akkurat dette er åpenbart et stort problem for noen her inne. På den annen side... hvis man har bestemt seg for ikke å forstå eller akseptere at det er slik kjører man jo bare på med motargumenter. Vi står imidlertid fast på at reglene forblir slik de er nå og hvis noen fortsatt mener noe annet får de heller finne seg et annet forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål til de av dere som måtte bo i Oslo/omegn, eller er bevamdret i Oslos uteliv. Skal på Top Gear Live i mars, og han ene av oss som skal er ikke 20. Noe utested å anbefale? Sist jeg var ute i Oslo var jeg på Trompeten, sitter heller på hotellet å drikker enn å dra dit :P

Og siden dette er ett spørsmål med bred målgruppe, så kan det vell ikke defineres som chatting? :s

Hvis du er ute etter bra liv og hardcore festing på by'n så er Operabaren stedet å dra ;)

18års grense og fullt hus hver helg! 8)

Ellers så har man Buddha og det som allerede er nevnt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik

Vi lavmåls forumbrukere bare prøver å komme med hva vi syns er bra og dårlig :) Men siden dette ikke er ett demokratisk forum, er jo ikke det noen vits egentlig så gir meg på det.

Knut

Min mor og far har en 2009 Focus med 140hk 2l diesel. Må si jeg er MEGET imponert over hvor bra den går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik

Vi lavmåls forumbrukere bare prøver å komme med hva vi syns er bra og dårlig :) Men siden dette ikke er ett demokratisk forum, er jo ikke det noen vits egentlig så gir meg på det.

At du/dere er "lavmåls" er dine ord. Jeg synes ikke at du/dere er dette, men jeg er rimelig lei av at dere ikke klarer å respektere det moderatorene har bestemt. Nå har vi hatt diskusjonen vedr. hvordan tulletråden skal være i flere måneder... så det er ganske enkelt ikke helt korrekt at du/dere "bare" prøver å komme med hva du/dere synes er bra og dårlig. Det er bare mas, mas, mas over hele linja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de det der? Ikke så veldig stilig nei, men fungerer i hvertfall bra... :)!

Såvidt jeg vet finnes det også gjennomsiktig folie som tåler temmelig kraftige stenslag før det blir merker i selve lakken. Jeg tror heller ikke at en slik folie er spesielt kostbar hvis den kun skal applikeres foran på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det har sklidd ut igjen i dag ja, men får håpe det var en "glipp".. Neste gang noen ikke klarer å holde seg til reglene her inne, blir det utestengelse for en periode.

De fleste her inne på bimmers vil ikke ha chatting i denne tråden, eller forumet i sin helhet, respekter dette!!! Hold forumet rent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har undersøkt mulighetene for folie. Er ikke så mange som utfører slike tjenester her i distriktet, men det er nok absolutt en fullgod løsning.

Er 2 her i byen som kan gjøre jobben. Vil anbefale Oracal da den er halve prisen av 3M men kvaliteten tilnærmet lik. Vil du prøve å montere selv? Kan bistå med hjelp om du vil prøve selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...