Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde du feks byttet stempelringer å slikt på'n sjæl?

På en god dag :bart:

Dumt jeg har valgt et yrke som tilsier at sannsynligheten for at jeg noen gang har så masse penger til overs at jeg kan spandere på meg en ferrari + kostnader er ganske så liten.

Har søkt politihøgskolen til høsten også, så om jeg kommer inn der så kan jeg i alle fall ikke ha en :lol: Kan fort bli noe innhabil i forhold til fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror en kjenning av meg skal få lov til å gå laus på bilen med flex da maskin og noe vidundermiddel får 1500kr :P har verken gidde til å gjøre det eller lyst å bruke tusenvis på utstyr.

hankook er greie dekk det? ser ut til det blir det istedenfor kina :P funnet noe billig så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var masse polering, voks og diverse utstyr handlet inn :) Satse på å få shinet opp noen bimmere til sommeren :)

Skal til å handle litt bilpleie selv, må ha det klart til Mai for det er måneden jeg pleier å gi bilene full shinings :) Setter bort selve lakkrens og poleringsjobben til proffe men resten koser jeg meg med selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror en kjenning av meg skal få lov til å gå laus på bilen med flex da maskin og noe vidundermiddel får 1500kr :P har verken gidde til å gjøre det eller lyst å bruke tusenvis på utstyr.

hankook er greie dekk det? ser ut til det blir det istedenfor kina :P funnet noe billig så :)

For meg er Hankook det samme som kina. Hadde et sett med ventus s1, og de var jo borte på en sesong. Spesielt bakhjula. Det er ikke tilfellet med Michelin ps som jeg monterte etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror en kjenning av meg skal få lov til å gå laus på bilen med flex da maskin og noe vidundermiddel får 1500kr :P har verken gidde til å gjøre det eller lyst å bruke tusenvis på utstyr.

hankook er greie dekk det? ser ut til det blir det istedenfor kina :P funnet noe billig så :)

For meg er Hankook det samme som kina. Hadde et sett med ventus s1, og de var jo borte på en sesong. Spesielt bakhjula. Det er ikke tilfellet med Michelin ps som jeg monterte etterpå.

om dem forsvinner på en sesong bryr meg ikke så mye egentlig :P så lenge dem sitter noenlunde på veien.

nankang holdt fra juni til jeg la om til vinterdekk i fjor så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...