316 Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Stikke nedi et lokalt tjern etterpå for å prøve å få årets første fisk da, begynner å bli lettere sressa etter den nå!
knut_olestad Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 En bekjent av meg la ut noen bilder av en E28 på face i går kveld. Bilen tilhører en kompis av han, som er arbeidsledig og med knapp inntekt. Likevel har han hatt råd til å bygge en S38B36 turbo på 700+ hk samt skaffe BBS CH felger.. Rart ja? Så om noen mangler S38 deler så send meg en pm...... sier ikke mer om den saken.. Kjenner jeg blir endel forbanna over at han kan sitte skryte av noe alle vet er bygd med tjuvdeler!!
noekult Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Hmm. Kanskje han er bortskjemt? Litt rart... Kanskje han er såkalt "street pharmacist" ;p
[space] Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Ralph Lauren har en rimelig fornuftig bilsamling: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10085256 *sikle*
knut_olestad Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Hmm. Kanskje han er bortskjemt? Litt rart... Kanskje han er såkalt "street pharmacist" ;p Han er berykta for å ta ting han ikke eier for å si det mildt.. Tror de fleste i bilmiljøet i møre og romsdal vet hvem han er, og ingen av dem er fans
noekult Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Hmm. Kanskje han er bortskjemt? Litt rart... Kanskje han er såkalt "street pharmacist" ;p Han er berykta for å ta ting han ikke eier for å si det mildt.. Tror de fleste i bilmiljøet i møre og romsdal vet hvem han er, og ingen av dem er fans Såpass. Høres ut som en som bør jages vekk...
Eksos Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Hmm. Kanskje han er bortskjemt? Litt rart... Kanskje han er såkalt "street pharmacist" ;p Han er berykta for å ta ting han ikke eier for å si det mildt.. Tror de fleste i bilmiljøet i møre og romsdal vet hvem han er, og ingen av dem er fans Første bokstav? Ø-A-M?
knut_olestad Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Hmm. Kanskje han er bortskjemt? Litt rart... Kanskje han er såkalt "street pharmacist" ;p Han er berykta for å ta ting han ikke eier for å si det mildt.. Tror de fleste i bilmiljøet i møre og romsdal vet hvem han er, og ingen av dem er fans Første bokstav? Ø-A-M? Er lillebroren..
VegarVS Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 kommer til å leve lenge på den helja som var.. kjørt mye gromme biler så blir nok litt skuffa når jeg skal sette meg inn i e46 etterpå "/
Frode D Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Ser gamlebilen min er til salgs igjen. E46'en.. Noe høyt prisa vil jeg si.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28407352
Erik89 Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Kan du noen si meg kravene for senking av bil? Ringte biltrangsynet før å høre..han var usikker xD sa 50cm fra lykta og ned, og 10cm bakkeklaring ihvertfall. Er det noe høyde begrensing elns bak?
wicky124 Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 11cm er vel det de vil ha fra laveste punkt under bilen...
Anbefalte innlegg