Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikke nedi et lokalt tjern etterpå for å prøve å få årets første fisk da, begynner å bli lettere sressa etter den nå!

Skrevet

En bekjent av meg la ut noen bilder av en E28 på face i går kveld.

Bilen tilhører en kompis av han, som er arbeidsledig og med knapp inntekt.

Likevel har han hatt råd til å bygge en S38B36 turbo på 700+ hk samt skaffe BBS CH felger..

Rart ja?

Så om noen mangler S38 deler så send meg en pm...... sier ikke mer om den saken..

Kjenner jeg blir endel forbanna over at han kan sitte skryte av noe alle vet er bygd med tjuvdeler!!

Skrevet
Hmm. Kanskje han er bortskjemt? Litt rart... Kanskje han er såkalt "street pharmacist" ;p

Han er berykta for å ta ting han ikke eier for å si det mildt..

Tror de fleste i bilmiljøet i møre og romsdal vet hvem han er, og ingen av dem er fans :evil:

Skrevet
Hmm. Kanskje han er bortskjemt? Litt rart... Kanskje han er såkalt "street pharmacist" ;p

Tror de fleste i bilmiljøet i møre og romsdal vet hvem han er, og ingen av dem er fans :evil:

Såpass. Høres ut som en som bør jages vekk... :twisted:

Skrevet

Første bokstav? Ø-A-M?

Skrevet

Første bokstav? Ø-A-M?

Er lillebroren..

Skrevet

kommer til å leve lenge på den helja som var.. kjørt mye gromme biler :D så blir nok litt skuffa når jeg skal sette meg inn i e46 etterpå "/

Skrevet

Kan du noen si meg kravene for senking av bil?

Ringte biltrangsynet før å høre..han var usikker xD

sa 50cm fra lykta og ned, og 10cm bakkeklaring ihvertfall.

Er det noe høyde begrensing elns bak?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...