Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Må si 1-serien ikke er like tøff...

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Nye A klasse er rett og slett grisetøff, har sett flere av dem på veien allerede og den kul. For en gangs skyld er det BMWen som er den kjedeligste i en klasse, da nye A3 også er ganske kul synser jeg. Møtte en CLA her om dagen også, gørrkul :) 1-serien kan bli litt kul med M-sport, litt felger og riktig farge men er fortsatt en mitt snål bil synes jeg. Selv M135i når ikke helt opp estetisk sett...

M1 er nok ingen konkurrent til A klasse nei, nye A 45 AMG konkurrerer foreløpig mot M135I inntil BMW kommer med en ekte M. 45 AMG har ganske imponerende tall egentelig, motoren på 1991 ccm gir hele 360 hester og 450 nm og det er helt rått i en firesylindra toliter :shock: Til sammenlikning så har 135 med sine 2979 ccm og seks sylindre 320 hester og 450 nm, denne forsvarer seg ganske bra likevel. M135i X drive gjør 0-100 på 4,7 sekunder mot A 45 AMG sine 4,6 sekunder, så sånn sett er bilene helt like.

Også er BMWen billigere og produserer ren vellyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haater ford :P

kjørt par år gamle s-max og ranger wildtrak :P

latterlig trang girkasse på s-max iaf. kan jo faen ikke sette den i 4 gir uten å ta den litt til høyre jo :P med mindre man drar jævla hardt i stikka, syns synd på kassa om man gjør det i lengden. fungerer sikkert bedre i england da dem sikkert drar mer mot sin side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haater ford :P

kjørt par år gamle s-max og ranger wildtrak

Jeg er heller ikke noe særlig glad i Ford, bortsett fra US Fordene som er kule. Men jeg liker godt designet på nyere Forder, særlig "Aston" fronten på nye Mondeo er griserå :) Fiesta er også veldig kul med denne og med Ecoboost motoren på 1,0 liter og 125 hester så er visst den jæklig morsom å kjøre også.

Ranger synes jeg bare er stusselig, da er Amarok mye bøsere synes jeg. Kommer man opp på F-serien så snakker vi derimot Pickup igjen, selv om disse koster sitt som nye :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Ford... spesielt fordi de fokuserer på kjøreglede i den rimelige enden av familiebilsegmentet. Spesielt Ford Focus er blandt de finere konstruksjonene i denne sammenhengen, men også Fiesta, Mondeo og S-Max er blandt de beste i deres klasser mhp. fahrfreude. Man går ikke mye feil med disse modellene hvis man er i markedet for en rimelig forhjulsdrevet og fornuftig familiebruksbil... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...