Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Åååh.. Ute og prøvekjørt sykkel.. Tror ikke jeg skal ha et slikt leketøy med det første.. 1300kubikk og 160 hk drar godt.. og jeg passerte såvidt 8000rpm i 2. gir før jeg følte det var nok :P Det var da man merka at det virkelig begynte å dra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.. Ute og prøvekjørt sykkel.. Tror ikke jeg skal ha et slikt leketøy med det første.. 1300kubikk og 160 hk drar godt.. og jeg passerte såvidt 8000rpm i 2. gir før jeg følte det var nok :P Det var da man merka at det virkelig begynte å dra :P

sitti på en grom gsxr 1000 der vi dro på bakhjulet på 2 gir og kom oppi 260... noe av det morsomste/farligste jeg har vært med på... Var sykt gøy, har lyst på sykkel, men den logiske, ''smarte'' personen i meg sier nei, hold deg til bil :P haha

Lignende fartsfølelse osv fant jeg i vannscootere, vell å merke toppmodeller, det er fett det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.. Ute og prøvekjørt sykkel.. Tror ikke jeg skal ha et slikt leketøy med det første.. 1300kubikk og 160 hk drar godt.. og jeg passerte såvidt 8000rpm i 2. gir før jeg følte det var nok :P Det var da man merka at det virkelig begynte å dra :P

sitti på en grom gsxr 1000 der vi dro på bakhjulet på 2 gir og kom oppi 260... noe av det morsomste/farligste jeg har vært med på... Var sykt gøy, har lyst på sykkel, men den logiske, ''smarte'' personen i meg sier nei, hold deg til bil :P haha

Sitte på med folk som gjør slike stunts har jeg ikke mye til overs for, da går jeg heller.. Man sitter utsatt på sykkel og det å dra på bakhjulet med en bakpå er i mine øyne bare dumt. Sykkelen jeg kjørte hadde steilekontroll, kutta motoren så fort forhjulet kom over bakken :wink: Kan selvfølgelig skrus av :P Er så mye fint som man kan få til sykler, denne har GPS, justerbar demping(elektrisk), elektrisk vindskjerm, varmesete bak og forran, varme i holker, tempomat, antiskrens, spinn og steil, ABS, xenonlys osv osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrrrrruuusomt kjedelig å være sulten, for så lage kyllingfilet. Den var frossen, og har nå, etter 2 og en halv time, ENDELIG begynt å steke driten. Forbannade driiiitkylling : ((((

Da hadde jeg stukket på Mac Donalds tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.. Ute og prøvekjørt sykkel.. Tror ikke jeg skal ha et slikt leketøy med det første.. 1300kubikk og 160 hk drar godt.. og jeg passerte såvidt 8000rpm i 2. gir før jeg følte det var nok :P Det var da man merka at det virkelig begynte å dra :P

sitti på en grom gsxr 1000 der vi dro på bakhjulet på 2 gir og kom oppi 260... noe av det morsomste/farligste jeg har vært med på... Var sykt gøy, har lyst på sykkel, men den logiske, ''smarte'' personen i meg sier nei, hold deg til bil :P haha

Sitte på med folk som gjør slike stunts har jeg ikke mye til overs for, da går jeg heller.. Man sitter utsatt på sykkel og det å dra på bakhjulet med en bakpå er i mine øyne bare dumt. Sykkelen jeg kjørte hadde steilekontroll, kutta motoren så fort forhjulet kom over bakken :wink: Kan selvfølgelig skrus av :P Er så mye fint som man kan få til sykler, denne har GPS, justerbar demping, elektrisk vindskjerm, varmesete bak og forran, varme i holker, tempomat, antiskrens, spinn og steil, ABS, xenonlys osv osv osv.

haha såppass, visste ikke at det fantes så mye! Nei ja jo var jo racing sykkel til de grader, og eieren er glad i slik kjøring, men sa ifra at jeg ikke var med på noe tull, :P

skal jeg ha sykkel så vil jeg ha en streetfighter eller en sånn tøff harley...., racing sykkel hadde vært gøy men vil leve litt også :P

sånne hadde jeg valgt:

http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=41148344

http://www.finn.no/finn/mc/new/object?finnkode=40924289

http://www.finn.no/finn/mc/new/object?finnkode=39207593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrrrrruuusomt kjedelig å være sulten, for så lage kyllingfilet. Den var frossen, og har nå, etter 2 og en halv time, ENDELIG begynt å steke driten. Forbannade driiiitkylling : ((((

du skulle ha kjørt til benz stasjonen og tatt deg en burger... :P

Neinei, bedre med kylling, pasta og saus :D Var innom OsloCity igår. Du var ikke på jobb du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrrrrruuusomt kjedelig å være sulten, for så lage kyllingfilet. Den var frossen, og har nå, etter 2 og en halv time, ENDELIG begynt å steke driten. Forbannade driiiitkylling : ((((

du skulle ha kjørt til benz stasjonen og tatt deg en burger... :P

Neinei, bedre med kylling, pasta og saus :D Var innom OsloCity igår. Du var ikke på jobb du da? :)

nei jobber imorra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...