Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Denne saken blir bare dummere og dummere, bortforklaringer på bortforklaringer. Øygard provoserer meg bare mer og mer, spiller ingen rolle hvor pågående jenta var. Han skulle holdt grisefingrene sine for seg selv og tekt på at grisen er 50 år, fysj for en kvalm type.

Skulle vært tuppa ut av ordførerstolen for lenge siden, det at kona stadig står støtt med hans side vitner ikke bare om at vi har med en pedofil å gjøre men også en manipulerende psykopat :evil:

Håper virkelig han får det jævlig i fengsel, klikker hvis han får skjermet soning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk... Akkurat kjøpt meg iPhone 5 etter å ha hatt 4'n ett par år, så kommer det en "dude" å gir meg original BMW handsfree oppkoblingsbrankett til 4'n med lading, for montering i armlene/midkonsoll i bytte mot en flaske rødvin.

Kunne jo selvfølgelig ha brukt 4'n med tvillingsim, men tror det blir frustrerende for kjærringa når det ringer i min tlf i bilen når jeg ikke er til stede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei folkens... Nå har jeg søkt litt rundt på nett etter trackday-CRXer (fordi jeg kjedet meg) og det er jævlig mange som er fornøyde med dem som rimelige banebiler. De fleste anbefaler utgaven jeg har (1.6 16V) både pga. vekten og pga. at 16V motoren er snillere å ha med å gjøre (VTEC krever at man er på toppen av turtallsregistret hele tiden, noe som krever litt timing-skills inn og ut av svinger).

Går mot at jeg trekker bilen fra salg, tror jeg... Får jo ikke en dritt annet spennende til 20.000 kr... Drømmer jo om kraftig banebil, men er ikke så verst å gønne på 100% i en liten loppe som den jeg har heller! :) Hadde sett grisetøff ut med 16" erke-japanske racing-style felger i gunmetal? :)

Så får jeg bare tåle at det blir veldig fuktig innvendig under nedbør :P ENESTE kjipe med bilen, faktisk, alt annet er bare moro.

Tips om ledig garasje i Oslo-område som IKKE er fellesgarasje tas i mot med STOR takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det skal være banebil så er det vel ikke verre en å gå løs med silikon eller noe sånt overalt hvor du mistenker det er lekkasje, så er du kvitt den bekymringen iallefall? Har også hørt CRX skal være ideelle billig-banebiler. Går det ikke også en racingserie for kun CRX i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk... Akkurat kjøpt meg iPhone 5 etter å ha hatt 4'n ett par år, så kommer det en "dude" å gir meg original BMW handsfree oppkoblingsbrankett til 4'n med lading, for montering i armlene/midkonsoll i bytte mot en flaske rødvin.

Kunne jo selvfølgelig ha brukt 4'n med tvillingsim, men tror det blir frustrerende for kjærringa når det ringer i min tlf i bilen når jeg ikke er til stede..

MEN så beleilig for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei folkens... Nå har jeg søkt litt rundt på nett etter trackday-CRXer (fordi jeg kjedet meg) og det er jævlig mange som er fornøyde med dem som rimelige banebiler. De fleste anbefaler utgaven jeg har (1.6 16V) både pga. vekten og pga. at 16V motoren er snillere å ha med å gjøre (VTEC krever at man er på toppen av turtallsregistret hele tiden, noe som krever litt timing-skills inn og ut av svinger).

Går mot at jeg trekker bilen fra salg, tror jeg... Får jo ikke en dritt annet spennende til 20.000 kr... Drømmer jo om kraftig banebil, men er ikke så verst å gønne på 100% i en liten loppe som den jeg har heller! :) Hadde sett grisetøff ut med 16" erke-japanske racing-style felger i gunmetal? :)

Så får jeg bare tåle at det blir veldig fuktig innvendig under nedbør :P ENESTE kjipe med bilen, faktisk, alt annet er bare moro.

Tips om ledig garasje i Oslo-område som IKKE er fellesgarasje tas i mot med STOR takk...

hørtes ut som en god plan! men hva skal du kjøre på vinteren da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei folkens... Nå har jeg søkt litt rundt på nett etter trackday-CRXer (fordi jeg kjedet meg) og det er jævlig mange som er fornøyde med dem som rimelige banebiler. De fleste anbefaler utgaven jeg har (1.6 16V) både pga. vekten og pga. at 16V motoren er snillere å ha med å gjøre (VTEC krever at man er på toppen av turtallsregistret hele tiden, noe som krever litt timing-skills inn og ut av svinger).

Går mot at jeg trekker bilen fra salg, tror jeg... Får jo ikke en dritt annet spennende til 20.000 kr... Drømmer jo om kraftig banebil, men er ikke så verst å gønne på 100% i en liten loppe som den jeg har heller! :) Hadde sett grisetøff ut med 16" erke-japanske racing-style felger i gunmetal? :)

Så får jeg bare tåle at det blir veldig fuktig innvendig under nedbør :P ENESTE kjipe med bilen, faktisk, alt annet er bare moro.

Tips om ledig garasje i Oslo-område som IKKE er fellesgarasje tas i mot med STOR takk...

Skulle hatt på enkei arashi da, og en svær vinge. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei folkens... Nå har jeg søkt litt rundt på nett etter trackday-CRXer (fordi jeg kjedet meg) og det er jævlig mange som er fornøyde med dem som rimelige banebiler. De fleste anbefaler utgaven jeg har (1.6 16V) både pga. vekten og pga. at 16V motoren er snillere å ha med å gjøre (VTEC krever at man er på toppen av turtallsregistret hele tiden, noe som krever litt timing-skills inn og ut av svinger).

Går mot at jeg trekker bilen fra salg, tror jeg... Får jo ikke en dritt annet spennende til 20.000 kr... Drømmer jo om kraftig banebil, men er ikke så verst å gønne på 100% i en liten loppe som den jeg har heller! :) Hadde sett grisetøff ut med 16" erke-japanske racing-style felger i gunmetal? :)

Så får jeg bare tåle at det blir veldig fuktig innvendig under nedbør :P ENESTE kjipe med bilen, faktisk, alt annet er bare moro.

Tips om ledig garasje i Oslo-område som IKKE er fellesgarasje tas i mot med STOR takk...

htup_0903_11_z+honda_crx+side_view.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt dumt å "ødelegge" en såpass original og forholdsvis sjelden bil for å kjøre på bane. Men til prisen du forlanger så ender den vel opp hos en 18 åring som likevel kjører den ihjel eller smeller den så hvorfor kan ikke du likegodt ha det artig med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt dumt å "ødelegge" en såpass original og forholdsvis sjelden bil for å kjøre på bane. Men til prisen du forlanger så ender den vel opp hos en 18 åring som likevel kjører den ihjel eller smeller den så hvorfor kan ikke du likegodt ha det artig med den :)

Det er litt fint å "hedre" en sånn bil med å bruke den til det den sikkert liker best og gir eieren mest glede av, hardkjør på bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...