Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har peil på ombygging av bil og kunne svart med fort ?

Reglene som heg har forstått med, så får mAn ikke godkjent en motor som er eldre enn bilen.

Går dette kun på årstall, eller måneder også?

Si hvis bilen som skal bli bygget på er en 1994mod, produsert i juni, motoren som skal inn er også en 94mod, men er produsert i februar.

Har dette noe å si ? :P

Spurte om det når jeg bygde om min bil, mener svaret var at hvis motor var eldre måtte de være innenfor samme utslippsklasse.

Er uansett ikke noe problem hvis bilen din ble levert med den type motor det er snakk om.

Men ville fått det svart på hvitt. Endrer jo regler for hver gang man spør om noe.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag møtte jeg på en eldre herremann i forbindelse med jobb. I garasjen stod det en Mercury Cougar -67 mod som han hadde kjøpt ny i -67 og tatt med seg tilbake til Norge i 1970. Denne hadde nå så vidt rundet 100.000 km. Dette er altså en en-eiers bil og 99% urørt, det eneste han har gjort med bilen siden 1967! er å sette inn en "moderne" radio og to små modifiseringer i motorrom som gikk ut på å få ett lavere forbruk. Det har aldri sitti noen i baksetet på bilen. :-) Han har blitt spurt flere ganger om han vil selge, men standardsvaret er at han skal begraves i den. :-) Han hadde også en HD 1200 Sportster som nå var 15 år gammel og med 20.000 km på telleren stående i garasjen...

f21pnkytgnj8lm8fqexa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Ikke-kjor-med-sommerdekk-2889904.html#.UYNgeLV7KJA

Hoho, er jeg glad for at jeg kom meg hjem fra jobb for 3 timer siden :mrgreen: Tror ikke Falken sommerdekk hadde vært brilliant på dette føret...

"En BT-leser forteller at hun har brukt 25 minutter på å kjøre 200 meter."

Lurer på hvor lang tid hun hadde brukt på å gå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk først opp for meg hvor latterlig lang vinteren er i Norge etter å ha sett kulda komme i desember og forsvinne i mars (begynte å bli skikkelig lyst i februar) i ekvatorland :P Kom hjem 10. april fra vær som man ikke orket å sitte ute i til frost på bilene i Oslo :P

Jakke i mai, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...