Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

awt og flobben: En må bare passe på at det ikke plutselig er tvillinger. Jeg hadde gått på en smell om jeg hadde kjøpt bil før jeg visste det :)

Tvillingvogna går AKKURAT inn i Touranen (under bagasjetrekket). På 2000 A6 avant går den akkurat inn om en tar den fra hverandre og den fyller da helt til taket.

Skrevet
":2vr289ug]awt og flobben: En må bare passe på at det ikke plutselig er tvillinger. Jeg hadde gått på en smell om jeg hadde kjøpt bil før jeg visste det :)

Tvillingvogna går AKKURAT inn i Touranen (under bagasjetrekket). På 2000 A6 avant går den akkurat inn om en tar den fra hverandre og den fyller da helt til taket.

Møtte en touran med LM-replikas idag.... ser ut til at du må handle;)

Skrevet

Hehe, hadde vært strøkent det. Gjerne like de GS selger (hypertrack) som er gunmetal i senter, med polert kant. Hadde passet perfekt.

Kleemann Mercedesfelger hadde også vært lekkert. Om jeg får solgt de 2 felgsettene jeg har liggende til BMW skal jeg se hva jeg gjør. Har lagt de ut med byttetilbud også.

Alt kan se bedre ut med store hjul og senk, men det blir rett og slett aldri noen kul bil :)

touran1.jpg

xpux03bsy016usljk421.jpg

Skrevet

e46 går bra så vidt jeg vet. kommer an på bredden.

men hvilke 17" er det da? er mest på jakt etter 18, kaaaanskje 19 (tviler) tenk om jeg hadde hatt råd til Performace 313-hjula. da hadde bilen blitt glad!

Skrevet

var noen som prøvde å stjele bensin her i grenseveien på ubetjent shell stasjon...Endte opp med at hele bilen brant opp, samt halve bensinstasjonen...og alle vinduene på kontoret vårt sprakk :P

Skrevet
":18wwychm]awt og flobben: En må bare passe på at det ikke plutselig er tvillinger. Jeg hadde gått på en smell om jeg hadde kjøpt bil før jeg visste det :)

Såvidt meg bekjent er det nok bare en inni der. :)

Er ikke mer enn det akkurat går i e46-en heller, så driver og kikker litt etter e60 nå, men det er vel mest på grunn av et ekstra sett med dører.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...