Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da var endelig 18års dagen her! Og lappen rykende fersk i lomma 8)

Gratulerer! Skulle gjerne opplevd mine første kilometer i BMWn uten ledsager en gang til! Kjørte et par hundre meter langs veien før jeg måtte svinge av og ta et langt magadrag etterfulgt av et gledesutbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig 18års dagen her! Og lappen rykende fersk i lomma 8)

Gratulerer! Skulle gjerne opplevd mine første kilometer i BMWn uten ledsager en gang til! Kjørte et par hundre meter langs veien før jeg måtte svinge av og ta et langt magadrag etterfulgt av et gledesutbrudd.

Jeg gjorde nok minst fem feil ila. de første 500 meterene den dagen jeg kjørte helt alene etter å ha fått lappen. Good times :lol: "Shit, skulle blinka" "Oi, kjørte nesten på en fotgjenger - igjen" Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig 18års dagen her! Og lappen rykende fersk i lomma 8)

Gratulerer! Skulle gjerne opplevd mine første kilometer i BMWn uten ledsager en gang til! Kjørte et par hundre meter langs veien før jeg måtte svinge av og ta et langt magadrag etterfulgt av et gledesutbrudd.

Jeg gjorde nok minst fem feil ila. de første 500 meterene den dagen jeg kjørte helt alene etter å ha fått lappen. Good times :lol: "Shit, skulle blinka" "Oi, kjørte nesten på en fotgjenger - igjen" Hehe...

Kastet meg i 518i'en min og freste av gårde med en gang jeg kom hjem, men måtte stoppe noen 100 meter borti veien for å skrape ruta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinet masse kylling over natten. Puttet kyllingen i marinade for noen timer siden, og gikk ut og vasket bilen grundig..så kom regnet! Haha. Er så typisk.

Hadde rukket å grille hvis jeg droppet bilvask. Men men, får dra frem paraplyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...