316 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 SUMMERWHEEEELS! Med coilovers så hadde det blitt smukt as hell!
Robkill Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Jaggu fikk jeg ikke fyra opp 732i'n i dag! Merking av asfalt i første og andre ut fra butikken fikk den lov til også...
eeikenes Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Da var endelig 18års dagen her! Og lappen rykende fersk i lomma
noekult Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 [ Bilde ]SUMMERWHEEEELS! Med coilovers så hadde det blitt smukt as hell! Det ble dritbra syns jeg
FredrikE24 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Da var endelig 18års dagen her! Og lappen rykende fersk i lomma Gratulerer! Skulle gjerne opplevd mine første kilometer i BMWn uten ledsager en gang til! Kjørte et par hundre meter langs veien før jeg måtte svinge av og ta et langt magadrag etterfulgt av et gledesutbrudd.
Tzunami Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 [ Bilde ]SUMMERWHEEEELS! Med coilovers så hadde det blitt smukt as hell! Va gulligt! Riktigt bra!!
noekult Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Da var endelig 18års dagen her! Og lappen rykende fersk i lomma Gratulerer! Skulle gjerne opplevd mine første kilometer i BMWn uten ledsager en gang til! Kjørte et par hundre meter langs veien før jeg måtte svinge av og ta et langt magadrag etterfulgt av et gledesutbrudd. Jeg gjorde nok minst fem feil ila. de første 500 meterene den dagen jeg kjørte helt alene etter å ha fått lappen. Good times "Shit, skulle blinka" "Oi, kjørte nesten på en fotgjenger - igjen" Hehe...
SofaKingFresh Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Sykt trist å kjøre "langt" i det regnværet her... Godt man har Red Bull og radio Norge!
Tzunami Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Da var endelig 18års dagen her! Og lappen rykende fersk i lomma Gratulerer! Skulle gjerne opplevd mine første kilometer i BMWn uten ledsager en gang til! Kjørte et par hundre meter langs veien før jeg måtte svinge av og ta et langt magadrag etterfulgt av et gledesutbrudd. Jeg gjorde nok minst fem feil ila. de første 500 meterene den dagen jeg kjørte helt alene etter å ha fått lappen. Good times "Shit, skulle blinka" "Oi, kjørte nesten på en fotgjenger - igjen" Hehe... Kastet meg i 518i'en min og freste av gårde med en gang jeg kom hjem, men måtte stoppe noen 100 meter borti veien for å skrape ruta
Haukefer Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Starta dagen med 19 grader og sol. Fint å laste fisk da, nå regner det faen meg igjen.. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Tzunami Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Regner her og nå jeg som tenkte å ta turen til nesset og kose meg med en stor softis i solsteiken! Sent from my toaster using Tapatalk 2
Thundercoil Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Tinet masse kylling over natten. Puttet kyllingen i marinade for noen timer siden, og gikk ut og vasket bilen grundig..så kom regnet! Haha. Er så typisk. Hadde rukket å grille hvis jeg droppet bilvask. Men men, får dra frem paraplyen!
Anbefalte innlegg