Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Pris har jeg ikke tenkt på, men det skal være noe skikkelig. Ikke 5,1 til 1990,-...

Er snakk om loftstue. Problemet er at det er skråtak foran og bak, og kneveggene er ca 90cm høye, så helst så lite som mulig men med voksen lyd, og gjerne en aktiv sub ! :) Hensynet som skal taes er at jeg blir tilfredsstilt med lyden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris har jeg ikke tenkt på, men det skal være noe skikkelig. Ikke 5,1 til 1990,-...

Er snakk om loftstue. Problemet er at det er skråtak foran og bak, og kneveggene er ca 90cm høye, så helst så lite som mulig men med voksen lyd, og gjerne en aktiv sub ! :) Hensynet som skal taes er at jeg blir tilfredsstilt med lyden ;)

Likte godt B&W sin lydplanke. Men finnes også rimeligere. Synes man ikke skal undervurdere systemet, men passer jo ikke for alle. Liten plass tar det jo og de fleste har eiga sub! :)

http://www.hifiklubben.no/produkter/hoyttalere/system/ har jo noe som kan friste ;)

Om du tenker 5.1 f.eks liker jeg utrolig godt lydbildet til Monitor Audio (som jeg har selv). Men tar jo mer plass!

Sikkert noen hifi-nerder her som kan gi deg mer info om hva som er go-go eller no-go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Sendteden på mms til kona igår...fikk ikkeno respons :(

Prøv denne da...

Grill sesongen er her!!

Rutinemessig:

1) Kvinnen kjøper maten

2) Kvinnen lager salat, forbereder grønnsaker og lager dessert

3) Kvinnenforbereder kjøttet, marinerer mv, plasserer det på fat sammen med de nødvendige kjøkkenredskaper og sauser, og tar det med ut til mannen, som er plassert ved siden av grillen – med en øl i hånden.

4) Kvinnen forblir fortsatt utenfor den obligatoriske tre meter sone, hvor en overflod av testosteron og andre mannlige aktiviteter kan finne sted uten innblanding fra kvinnen.

Her kommer en viktig del:

5) Mannen plasserer kjøttet på grillen

Mere rutine:

6) Kvinnen går inn for å organisere tallerkener og bestikk

7) Kvinnen kommer ut for å fortellemannen, at kjøttet ser lekkert ut. Han takker henne og spør om hun vil hente en øl mens han vender kjøttet

Viktig igjen

8 ) Mannen tar kjøttet av grillen og gir det til kvinnen

Mere viktig

9) Kvinnen forbereder tallerkener, salat, brød, tilbehør, servietter og sauser, og sørger for at det hele kommer på bordet

10) Etter spising sørger kvinnen for å rydde bordet og vasker opp.

Og viktigst av alt:

11) Alle roser mannen og takker ham for hans matlaging innsats

12) Mannen spør kvinnen om hun nøt hennes friaften. Når han ser hennes irriterte reaksjon, konkluderer han at det bare er umulig å glede enkelte kvinner

Haha, den likte jeg ! Første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem på fri på tirsdag er å kjøpe en grill, blir grillings hele sommeren nå!!!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris har jeg ikke tenkt på, men det skal være noe skikkelig. Ikke 5,1 til 1990,-...

Er snakk om loftstue. Problemet er at det er skråtak foran og bak, og kneveggene er ca 90cm høye, så helst så lite som mulig men med voksen lyd, og gjerne en aktiv sub ! :) Hensynet som skal taes er at jeg blir tilfredsstilt med lyden ;)

Likte godt B&W sin lydplanke. Men finnes også rimeligere. Synes man ikke skal undervurdere systemet, men passer jo ikke for alle. Liten plass tar det jo og de fleste har eiga sub! :)

http://www.hifiklubben.no/produkter/hoyttalere/system/ har jo noe som kan friste ;)

Om du tenker 5.1 f.eks liker jeg utrolig godt lydbildet til Monitor Audio (som jeg har selv). Men tar jo mer plass!

Sikkert noen hifi-nerder her som kan gi deg mer info om hva som er go-go eller no-go!

Har tenkt litt på lydplanke ja.. Men jeg må kanskje stikke en plass og oppleve det først, da jeg synes det er for godt til og være sant at en slik skal være så utrolig god på hele spekteret fra diskant til bass.

MÅ ikke være 5,1, men tenker at filmopplevelsen blir litt mere spennende med bakhøytalere. Har også lyst til at de skal være trådløse, slik at jeg slipper og dra kabler rundt halve eiendommen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris har jeg ikke tenkt på, men det skal være noe skikkelig. Ikke 5,1 til 1990,-...

Er snakk om loftstue. Problemet er at det er skråtak foran og bak, og kneveggene er ca 90cm høye, så helst så lite som mulig men med voksen lyd, og gjerne en aktiv sub ! :) Hensynet som skal taes er at jeg blir tilfredsstilt med lyden ;)

Likte godt B&W sin lydplanke. Men finnes også rimeligere. Synes man ikke skal undervurdere systemet, men passer jo ikke for alle. Liten plass tar det jo og de fleste har eiga sub! :)

http://www.hifiklubben.no/produkter/hoyttalere/system/ har jo noe som kan friste ;)

Om du tenker 5.1 f.eks liker jeg utrolig godt lydbildet til Monitor Audio (som jeg har selv). Men tar jo mer plass!

Sikkert noen hifi-nerder her som kan gi deg mer info om hva som er go-go eller no-go!

Har tenkt litt på lydplanke ja.. Men jeg må kanskje stikke en plass og oppleve det først, da jeg synes det er for godt til og være sant at en slik skal være så utrolig god på hele spekteret fra diskant til bass.

MÅ ikke være 5,1, men tenker at filmopplevelsen blir litt mere spennende med bakhøytalere. Har også lyst til at de skal være trådløse, slik at jeg slipper og dra kabler rundt halve eiendommen.:)

Du har vel ingen sjappe i nærheten kanskje ;) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei ikke akkurat.. har HiFi-klubben i Trondheim da..........som er 25mil med ei ferge å 42314 bommer! Får se litt på det.. Sende noen mailer når den tid kommer til forkjellige for å sette sammen en komplett pakke!

Ble litt action å i dag.! Lyngbrann rett borti her.. Ei gås som har tryffet høyspenten og landa i lynget som starta brannen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Gå over hele bilen med denne, enten for hånd eller med maskin, blir greit blankt. Fåes tak i overalt på bensinstasjoner :)

Autoglym er noe søppel for å si det mildt, er en grunn til at det fåes på bensinstasjoner :roll: Brukte dette mye på biler da jeg jobba på Bavaria i sin tid, gikk over til Meguiars som var tusen ganger bedre på alle måter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...