Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Blir litt lei av at svensker har tuklet med bilen min før(den gikk i Sverige). Bilen er full av volvoskruer som i visse tilfeller er i 1/2" med UMC gjenger, en 13mm nøkkel passer så og si, så man merker igrunn ikke forskjell :P Så ligger man under og skrur da og synes ting er flott, Medelsvensson har skrudd inn skruen en gang før, så det er i orden tenker jeg. Så drar man det over gjenger og finner etterpå ut at skruen var alt annet enn i millimeter dimensjon :P Så da er det fram med gjengetappene :P Jeg irriterer meg over 'slett' arbeid, det går alltid galt når man begynner å skru på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er viktig det ;)

Har faktisk rukket 1 tank selv denne sesongen. Egentlig er det altfor lite, men været har ikke tillatt mer :(

Har ikke vært det helt store været her heller, men har nå kjørt snart 100mil ;) 5 tanker omtrent akkurat det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41265110

Stakkars E30 :( Kunne ikke noen tatt seg av denne og satt den i stand igjen...

Bruke 50k på å fikse opp enn pillråten 320 med automat? :)

Tja, nå man ser hva som forlanges for en strøken E30 nå til dags så høres ikke det ut som noen dårlig handel. Synd de fleste sitter med slike holdninger som dette, er årsaken til at slike biler nærmest ikke eksisterer lengere... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41265110

Stakkars E30 :( Kunne ikke noen tatt seg av denne og satt den i stand igjen...

Bruke 50k på å fikse opp enn pillråten 320 med automat? :)

Tja, nå man ser hva som forlanges for en strøken E30 nå til dags så høres ikke det ut som noen dårlig handel. Synd de fleste sitter med slike holdninger som dette, er årsaken til at slike biler nærmest ikke eksisterer lengere... :(

Nærmest ikke eksisterer lenger? Bor du under en stein? Finnes da drøssevis av gamle BMW'er på veien fortsatt. I mye større antall enn andre merker av samme årgang.

Jeg har sukket litt de to gangene jeg har sett du poste bilder av e28'er og kommentert noe sånnt som at "det er bra noen fortsatt bruker de" eller noe deromkring.. At det ikke er noe vanlig syn i trafikkbildet nå til dags kan jeg gå med på, men det finnes ørten tråder om e28'er her inne der en stor andel er på veien, eventuelt så blir de tatt godt vare på som banebiler.. Det samme gjelder for e30 også..

Og fordi mange krever mye penger for e30er, så betyr ikke det at en firdørs 320ia kommer til å være populært.. Det er mye godt arbeid som må gjøres på den bilen.. tror ikke 50k holder for å få den i en stand der den begynner å bli verdt store summer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en tur på sykkelen i dag, selv om været ikke var helt topp. Kjøregleden derimot ! :D

[ Bilde ]

Bor hen igjen? :)

Kanskje få til en tur om det ikke er så altfor langt fra Skien/Stavern? ;)

Fredrikstad. :) Hadde vært morro med en MC tur ;)

Hehe, er viktig det ;)

Har faktisk rukket 1 tank selv denne sesongen. Egentlig er det altfor lite, men været har ikke tillatt mer :(

Har ikke vært det helt store været her heller, men har nå kjørt snart 100mil ;) 5 tanker omtrent akkurat det!

Da har du kjørt mye mer enn meg ihvertfall. Gleder meg til sommeren er her ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmest ikke eksisterer lenger? Bor du under en stein? Finnes da drøssevis av gamle BMW'er på veien fortsatt. I mye større antall enn andre merker av samme årgang.

Jeg har sukket litt de to gangene jeg har sett du poste bilder av e28'er og kommentert noe sånnt som at "det er bra noen fortsatt bruker de" eller noe deromkring.. At det ikke er noe vanlig syn i trafikkbildet nå til dags kan jeg gå med på, men det finnes ørten tråder om e28'er her inne der en stor andel er på veien, eventuelt så blir de tatt godt vare på som banebiler.. Det samme gjelder for e30 også..

Og fordi mange krever mye penger for e30er, så betyr ikke det at en firdørs 320ia kommer til å være populært.. Det er mye godt arbeid som må gjøres på den bilen.. tror ikke 50k holder for å få den i en stand der den begynner å bli verdt store summer..

Nei, det er ikke mange E30 og E28 igjen i trafikken, det er iallfall helt sikkert. I allfall ikke i hel og original stand, banebiler og annet turbobygg ræl teller ikke for meg :) Til og med E34 begynner å tynnes ut i rekkene av hele og pene biler, ser langt flere W201, W124, Audi 80 B3 som kjøres rundt av menn med hatt naturligvis. BMW har ett ungdomsbil stempel og tiltrekker seg 18 åringer som maur mot en sukker bit, dette gjør at mange biler går på dynga så alt for tidlig :(

Finnes selvsagt unntak men de kommer sjelden, iallfall i denne delen av landet :) Var noen borti gata her som inn til nylig kjørte E30 Touring til daglig før den plutselig var borte, sist jeg var på høggern for å leite etter OBC så sto den der forkommen men to Toyotaer oppå seg [-X

Da gikk det ett sukk igjennom meg iallfall :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41265110

Stakkars E30 :( Kunne ikke noen tatt seg av denne og satt den i stand igjen...

Bruke 50k på å fikse opp enn pillråten 320 med automat? :)

Tja, nå man ser hva som forlanges for en strøken E30 nå til dags så høres ikke det ut som noen dårlig handel. Synd de fleste sitter med slike holdninger som dette, er årsaken til at slike biler nærmest ikke eksisterer lengere... :(

hoho ! jeg greier ikke holde munn nå :P

Nr1. stakkars ? den er jo ikke verdt seg selv i deler engang

Nr2. Den der hadde kosta mer enn det hadde kosta å sporet opp en 4d 320ia hvorsomhelst, og skilta den i norge

Nr3. Finnes ikke et godargument for å kaste nok penger til å få denne i orden, kontra et godt utgangspunkt, med noe mer spes en 2.0 facelift og 4d

Nr4. Det at folk greier å skille mellom en god og en dårlig handel er jo overhodet ikke grunnen til at "slike biler nærmest ikke eksisterer lengere" Tvert i mot - for det er ikke akkurat manko på e30er i norge, enda. Tilsist - en 4d facelift med 2.0 er jo ikke akkurat den e30en det er laget minst av, ei heller noe kjempemasse å samle på, spesielt når den ser ut til å være pilleråtten. Mtp hva en ser, kan jeg bare fantasere om hvordan den ser ut når en begynner å pille i den.

men jeg er selfølgelig enig med deg at det finnes gammle biler som har , og får triste skjebner, det er det ingen tvil om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...